PDA

View Full Version : Toetsenist zoekt muzikanten in Ede



mallodias
11 augustus 2010, 19:29
Hoi!

Ik ben toetsenist/pianist. Heb ongeveer 10 jaar les gehad maar leerde daar niet zoveel meer. Sindsdien bezig mezelf verder te ontwikkelen, voornamelijk op gehoor.

Maargoed, het lijkt me leuk een bandje te beginnen in Ede. Heb al ee npaar jaar bandervaring, maar wat ik vaak merk is dat er te weinig wordt nagedacht over de muziek, dat er teveel herrie wordt gemaakt en dat men zo snel mogelijk maar iets klaar wil hebben voor een optreden.

Ik wil het eens van de andere kant proberen. Dus regelmatig samen oefenen, 2, 3, 4x in de week en er dan ook de tijd voor nemen. Luisteren naar de ander, (samen) dingetjes uitzoeken, niet allemaal tegelijk rammen, etc.
Op zo'n manier verwacht ik een veel betere sound te kunnen creëren dan vaak het geval is.

Ok, de genres die me trekken: bijna alles wat niet te ruig is. Pop, blues, soul, jazz, funk, folk. Rock, metal e.d. vallen dus af. Geen/nauwelijks powerchords, niet teveel distortion, dat soort dingen.

Ik zoek niet alleen gitaristen, ook zang, drum, blazer, etc. In principe is alles welkom zolang je niveau en motivatie hebt.

Jammin J
12 augustus 2010, 17:42
Je hebt PM (een persoonlijk bericht).

Paramounts
9 april 2011, 10:44
De "Paramounts" is een ervaren coverband die op zoek is naar een nieuwe “toetsenist”.
Wij zoeken een bandlid die het liefst al ervaring heeft in coverbands en lol heeft in het uitzoeken van de juiste keyboard geluiden. We willen met jouw bijdrage en muzikale inbreng de nummers meer laten swingen. We willen elkaar enthousiasmeren om de groove en eigenheid van een compositie nog beter over te brengen naar ons publiek. Het zou ideaal zijn als je een tweede stem te kan zingen.
Wij repeteren 1x per week op de donderdagavond in Weesp. In onze eigen comfortabele oefenruimte, waar alles altijd opgesteld kan blijven staan.
We treden ongeveer 25 keer per jaar op en uitsluitend 1x per weekend.
En... wij hechten zeer veel aan een zuiver en strak PA geluid, werken met in-ears en hebben een top installatie en spelen uitluitend muzikaal verantwoorde covers. Dus bij ons geen chaos in het geluid.
Kijk op onze website www.paramounts.nl of onze filosofie bij jou past en je jezelf bij ons hoort spelen. En zo ja, dan we horen graag z.s.m. van je om eens kennis te maken op een repetitieavond.
www.paramounts.nl (Weesp-Almere-Amersfoort-Barneveld)







Hoi!

Ik ben toetsenist/pianist. Heb ongeveer 10 jaar les gehad maar leerde daar niet zoveel meer. Sindsdien bezig mezelf verder te ontwikkelen, voornamelijk op gehoor.

Maargoed, het lijkt me leuk een bandje te beginnen in Ede. Heb al ee npaar jaar bandervaring, maar wat ik vaak merk is dat er te weinig wordt nagedacht over de muziek, dat er teveel herrie wordt gemaakt en dat men zo snel mogelijk maar iets klaar wil hebben voor een optreden.

Ik wil het eens van de andere kant proberen. Dus regelmatig samen oefenen, 2, 3, 4x in de week en er dan ook de tijd voor nemen. Luisteren naar de ander, (samen) dingetjes uitzoeken, niet allemaal tegelijk rammen, etc.
Op zo'n manier verwacht ik een veel betere sound te kunnen creëren dan vaak het geval is.

Ok, de genres die me trekken: bijna alles wat niet te ruig is. Pop, blues, soul, jazz, funk, folk. Rock, metal e.d. vallen dus af. Geen/nauwelijks powerchords, niet teveel distortion, dat soort dingen.

Ik zoek niet alleen gitaristen, ook zang, drum, blazer, etc. In principe is alles welkom zolang je niveau en motivatie hebt.

Liquid_Metal
11 april 2011, 09:03
Jammer dat je geen metal trekt. Je motivatie spreekt me namelijk wel aan.