PDA

View Full Version : Epiphone LP Custom Elite?



zZoRgO
3 mei 2003, 14:18
Of toch maar een Gibson LP Studio?
Of 1000€ later een Gibson LP Standard?

weet wel dat er nog al topics over zijn,
maar wat raden jullie nu eigenlijk aan, want dat staat er meestal niet...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: zZoRgO op 2003-05-03 14:21 ]</font>

Negative K3 fan
3 mei 2003, 14:33
Als ik de keuze had tussen een epi elite custom en een gibson studio zou ik zonder enig twijfelen voor de elite gaan. Ik heb nog nooit een elite in handen gehad maar als je even meedenkt met de marketing strategie van de elite serie dan zullen de eerste modellen waarschijnlijk goed zijn, ze hebben vrijwel deezelfde specs als hun gibson tegenhangers maar worden in lageloonlanden gemaakt. En een custom ziet er natuurlijk ook veel beter uit dan een studio.

Voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn.

zZoRgO
3 mei 2003, 14:36
denk je dat de kwaliteit van die elites de komende jaren veel zal verminderen?

Negative K3 fan
3 mei 2003, 14:50
ik denk dat ze wat meer aandacht zullen besteden aan de eerste exemplaren zodat de eerste koeprs er heel erg tevreden mee zullen zijn en er zo een goede reputatie ontstaat. Daarom denk ik dat de kwaliteit wel iets zal verminderen in dee loop van de tijd, maar hoeveel weet ik niet.

Ik las trouwens net in dat andere topic dat je op zoek bent naar een amp, ik heb je rig ook gezien en je hebt al behoorlijk wat gitaren. Misschien dat je ipv een les paul beter een goede amp kunt kopen.

Baker
3 mei 2003, 14:52
elite of geen elite,
ik vinnet maar raar hoor. Maar volgens mij kun je als je een gibson wil ook maar beter een gibson kopen een geen Epi.

vroeger was het zo simpel: Wil je een echte gitaar koop dan een gibson, is dat te duur, koop dan een Epi.

zZoRgO
3 mei 2003, 14:54
de versterker is in ieder geval prioriteit!
Dit was eigenlijk gewoon een vraag naar info...
heb idd genoeg gitaren om me voorlopig te redden, en die versterker (liefst een powerball! :grin:) komt er eerst!!

ReinoutV
3 mei 2003, 15:07
Op 2003-05-03 14:52, schreef mbakker75:
vroeger was het zo simpel: Wil je een echte gitaar koop dan een gibson, is dat te duur, koop dan een Epi.


Vroeger wel, nu niet meer. In alle bladen wordt de Elite serie helemaal de hemel in geprezen. Ze zijn bijna gelijk aan hun verwant Gibsons. Alleen een heel stuk goedkoper. Als ik mocht kiezen, dan wist ik het wel, dan stak ik het geld wat ik overhield in iets anders (zal wel nog een gitaar wezen, maar toch). Waarom extra geld uitgeven, allee omdat er Gibson op de kop staat en geen Epiphone?

hoofd
3 mei 2003, 15:12
Yup. Ik wil gewoon dat er Gibson op de headstock staat (zonder de toevoeging "by" ofzo erbij).