PDA

View Full Version : Tool/King Crimson/Primus cd!!!



marc_o
3 mei 2003, 13:33
Adrian Belew (King Crimson), Les Claypool (Primus) en Danny Carey (Tool) zitten nu in de studio een cd op te nemen, dat gaat bruut worden........

TuuP
5 mei 2003, 08:50
Hopen dat ie snel wordt uitgebracht.

Nifter
14 mei 2003, 12:59
Ja, dat probeer ik nou ook al een tijdje duidelijk te maken...maar blijkbaar zijn er weinig mensen bij wie dat het hart sneller doet kloppen...

Nog zoiets:
Bernie Worrel, Brain, Buckethead en Claypool treden op met Colonel Claypools Bucket of Bernie Brains, ellenlange improvisaties, ontzettend gaaf. Geen haan die er naar kraait.

Nifter
14 mei 2003, 13:02
oh...*grin*...Marc, jij hebt hetzelfde onder mijn post daarover gezet.

bassopotmus
6 juni 2003, 18:03
weet je, ik ga jullie een plezier en en het checken9mits ik het lekker gratis van kazaa af kan halen...)

flippodestroyer
6 juni 2003, 20:49
Het is alleen een beetje jammer dat alles wat Claypool tegenwoordig uitbrengt alleen in de VS verschijnt. Hier is het alleen via import te krijgen waardor je al snel een eurotje of 25 kwijt bent voor een ceedee. :(
Ik zal hem evengoed wel weer kopen :)

The Mule
14 juni 2003, 17:51
Het is alleen een beetje jammer dat alles wat Claypool tegenwoordig uitbrengt alleen in de VS verschijnt. Hier is het alleen via import te krijgen waardor je al snel een eurotje of 25 kwijt bent voor een ceedee. :(
Ik zal hem evengoed wel weer kopen :)

De oplossing is: neem een creditcard en benut Amazon.com. Je bent veel goedkoper uit, de CD's liggen binnen een week bij je in de bus en meestal RUIM voordat er ook maar sprake is van een Europese/ Nederlandse release...