PDA

View Full Version : Wie gebruikt de Danelectro Chicken salad VIBE



SoloGoof
10 augustus 2010, 19:04
Hey forumgenoten,

Wie van jullie gebruikt de :chicken:salad (uni-vibe-achtig), en wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb gehoord dat hij 9-voltjes op 10 minuten kan leegzuigen..., ook dat er vaak ruis is, een tonesucker...
Sommige zeggen dan weer dat hij dit allemaal niet doet...:dontgeti:

Wat vinden jullie van dit pedaal

groeten :blast:

J.B.
10 augustus 2010, 19:48
Ik heb er geen ervaring mee, maar hij werkt met een lamp en fotocel, zoals de originele Univibe, en die lamp blijft werken als het pedaal uitstaat. Misschien is een vergelijk met de Cool Cat Vibe van Danelectro interessant: die werkt met dezelfde technologie, maar de lamp licht pas op als je het pedaal aanzet. Je hebt dan een kleine vertraging tussen het aanzetten en het moment dat het pedaal begint te werken, maar het spaart je een hoop batterijen en hij ook nog eens goedkoper.

akkebaas
11 augustus 2010, 00:36
Ik gebruik hem al een hele tijd, vind het een geweldig dingetje. Mijn eerste exemplaar heeft onlangs de geest gegeven en ik heb meteen een nieuwe aangeschaft. Bij mij hangt hij gewoon aan de pedalpower, hoe hij het met batterijen doet weet ik niet. Geen last van overdreven ruis. De dano minipedaaltjes zijn niet gebouwd op zware voeten, en wellicht daarom geen lang leven beschoren maar ze kosten ook maar 30 eurotjes.

SoloGoof
11 augustus 2010, 12:57
bedankt voor de reacties...

Waar kopen jullie Danelectro stuff? Ik vind nergens een muziekwinkel die Danelectro dealt (België:chicken:)... Kopen jullie alles online?

Groeten:hippie:

nielsduursma
11 augustus 2010, 13:33
Ik zou ook even kijken naar de Cool Cat Vibe van Danelectro. Ook een prima Vibe (zeker voor de prijs). En hij zit in een metalen behuizing.

Bij Thomann.de hebben ze Danelectro spul.

SoloGoof
11 augustus 2010, 19:09
hey mannen, kga voor de chicken salad :chicken::chicken::chicken::chicken::chicken: