PDA

View Full Version : Haneberg.se decals?



ThomasPF
9 augustus 2010, 22:56
Kent iemand deze site (http://www.haneberg.se)? Het is geen erg uitgebreide site, maar ziet er wel betrouwbaar uit (betaling via Paypal).
Dus voor al degenen die goedkope Fender decals zoeken (van zo te zien vrij goeie kwaliteit), asjeblieft. :p

Ik zal een decal bestellen van zodra er weer verzonden wordt. (De man/vrouw is waarschijnlijk op reis...)

Voor zij die de site al kennen: misschien een review?

Hendriks
9 augustus 2010, 23:21
pas op. We gaan geen decals plakken .

barno
9 augustus 2010, 23:25
wel funny, deze site "betrouwbaar" noemen
tuurlijk is het een beknopte site: illegale spullen verkopen / kopen mag niet ...

benwave
10 augustus 2010, 08:32
Even afgezien van dat het slechte decals zijn (dat kun je namelijk op de fotos al zien),
sinds wanneer is dit nu ook weer illegaal ?

Pepe
10 augustus 2010, 09:12
Even afgezien van dat het slechte decals zijn (dat kun je namelijk op de fotos al zien),
sinds wanneer is dit nu ook weer illegaal ?

.. oei, de Gibsun wordt toch niet jaloers?

fred dons
10 augustus 2010, 09:51
decals plakken is niet illegaal (je mag iedere sticker op je auto, brommer, gitaar etc plakken) decals maken die inbreuk maken op iemand anders trademark is weer wel illegaal

en ze zijn iderdaad slecht, het lettertype wijkt behoorlijk af

wrvh
10 augustus 2010, 10:22
Ik heb nooit begrepen waarom er hier altijd zo negatief wordt gedaan over decals plakken.

Als ik een Allparts Strat o.i.d. in elkaar zou zetten zou ik er waarschijnlijk ook een Fender logo'tje op plakken. Niet omdat ik dan het gevoel heb op een 'echte' Fender te spelen (of anderen dat te laten denken), maar puur omdat ik zo'n lege headstock niet mooi vindt. En zo'n Fender logo staat gewoon mooi op een Fender headstock.

Ja, als iemand zo'n ding dan op marktplaats zet als een echte Fender, dan wordt het een ander verhaal. Maar daar gaat het in eerste instantie niet over.

ernieman
10 augustus 2010, 10:53
Tis weer eens op het randje zennuh!

Mannekes toch, wat is er nu leuk aan om jezelf te neppen met een (blijkbaar nog slecht gemaakt) logo op een gitaar te plakken dat geen gitaar van dat merk is ?

Ach ja, ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar denken.

Voor nu gaan we er even een slotje op plaatsen. Ik kan de site hier op mijn werk niet bekijken, maar ik begrijp dat het gaat om nep-logo's. Dat is dus iets wat we hier niet op prijs stellen, vandaar.

Voor iedereen die het er niet mee eens is: Helaas Pindakaas!

ernieman
11 augustus 2010, 13:54
Mochten jullie het nodig vinden om verder te discusiėren over het al dan niet legaal zijn van "decal-gebruik", dan verwijs ik graag naar het off-topic gedeelte van het forum waar men naar lieve lust kan bomen over dit soort dingen.

Succes!