PDA

View Full Version : Hallo



JeroenJochems
9 augustus 2010, 16:52
Ik ben hier al maanden geregistreerd, alleen maar omdat ik bandleden zoek (wat nog steeds zo is, helaas..). Maar ik heb hier op dit forum een hoop geleerd/te weten gekomen. Dus ik denk ik stel mijzelf hier voor.

Wer bin ich
Mijn naam is Jeroen Jochems, 19 jaar en ik speel nu ongeveer 3,5 jaar (voornamelijk elektrisch). Zelf aangeleerde gitarist (vandaar dat ik hier weer achter een hoop dingen ben gekomen). Voornamelijk veel van tabs geleerd en een hoop spul naspelen. Zelf begonnen toen ik 16 was, ik speelde toen ongeveer 6-8 uur per dag omdat ik moest en zal kunnen spelen xD. Dat is nog aardig gelukt hoop ik. Daarnaast speel ik ook bas, drums en piano (héél klein beetje).

Band ervaring
Ik zit nu in mijn 3e formatie, waarvan ik in de 1e heb opgetreden (grootste optreden was eindfeest op middelbare school in Utrecht voor 500 man). Dat liep niet helemaal als geplant, dus daar uit en 1 maand daarna in de 2e. Geen optreden mee gehad, veel gekut en gekloot mee gehad, werd gewoon niks. Nu mijn 3e, zoekende nog steeds naar een bassist en zanger xD.

Gear Gitaar
Op dit moment in het bezit van een Ibanez S7420 met gemodificeerde elementen (seymour duncans), een Gibson SG (afgeracht als de tiefus) en een Ibanez "geen idee". Daar komt binnen kort nog een ESP LTD 1000+ heet ie dacht ik bij, vooral omdat die ritmisch goddelijk speelt ^^.

Gear Versterkers
Ik heb een Vox 30 watt, geniaal ding, speel er elke dag thuis mee, een Marshall mg100 + cabinet, leuk ding voor blues/classic rock, maar daar houd het ook bij op. Nu komt er over een paar dagen mijn Peavey ValveKing Head, ben ik nu even helemaal verslaaft aan, klinkt echt super gaaf. Cabinet (goede) heb ik hier gevraagd, ook interessante dingen tussen, moet ik nog goed voor kijken.

Hoop gezeur getypt zie ik xD, hebben jullie wat te doen whahaha. Ieder geval hoop dat ik hier nog een hoop dingen kan vragen/ te weten kan komen.

Cheers

rpl
9 augustus 2010, 17:30
Hoi Jeroen welkom op het forum enne succes met het zoeken naar bandleden.