PDA

View Full Version : Pedaltrain tas



Nellyrocks
9 augustus 2010, 16:23
yo

Heeft iemand wel eens ergens, online of in een winkel, gezien dat je een pedaltrain tas kan kopen. Alleen de tas dus zonder pedaltrain. Ik wil sowieso niet een flightcase omdat ik dit ook op de fiets mee kan nemen en die tas gaat op een gegeven moment gewoon kapot. Ik kan het nergens vinden.

mario88
9 augustus 2010, 20:44
de tas of case komt er toch altijd bij als je hem koopt? of je heb hem 2dehands gekocht.. maar zo ver ik weer heb ik ze nog nooit los verkocht zien worden in een winkel

Fuhgawz
9 augustus 2010, 23:17
Ik heb het nooit gezien. Misschien kun je de mensen van Pedaltrain een mailtje sturen als je perse alleen de tas wilt? Anders zou ik persoonlijk kijken voor laptoptassen of iets in die richting. Zo veel ondersteuning bieden die Pedaltrain tassen nou eenmaal ook niet.

Shaggy
10 augustus 2010, 10:06
Waarom zou je enkel die tas willen ?

Die tas ziet er vrij duurzaam uit en voelt ook zo aan. Je moet er desondanks voorzichtig mee omgaan, omdat het niet de optimale bescherming biedt voor de je effecten.

Nielsje
10 augustus 2010, 17:13
Volgens mij heeft vriend Nelly al een pedaltrain, 'n grote, mét flightcase toch?
Tja, dan zou ik er ook een tas bij willen :)

Gewoon even pedaltrain mailen, maar wellicht dat een grote dozenschuiver (thomann oid) ook nog wel wat heeft liggen.

Meneer I.
10 augustus 2010, 17:35
Ik heb bij musicmaniacs een Rockbag gekocht voor een zelfbouw pedalboard. Deze zijn in verschillende maten los te bestellen en zeeer degelijk van constructie.

Nellyrocks
10 augustus 2010, 23:34
Tanx allen

Even voor de duidelijkheid. Ik heb inderdaad een pedaltrain maar mijn tas gaat kapot. Vandaar.