PDA

View Full Version : Leuke versterker voor beperkt budget?



if19mt
3 mei 2003, 12:00
Hey mensen,

Ik speel nu over een hele oude Marlboro G40R, maar vind het geluid niet echt om over naar huis te schrijven. Iemand suggesties voor een goede versterker voor thuisgebruik in de prijsklasse tot 500 euro?

hansies
3 mei 2003, 12:38
Hoi, een fender blues junior 15 watt buizenamp, zeer goed en niet te luid voor thuis.
succes
Hansies

marc_o
3 mei 2003, 14:05
De hamvraag blijft natuurlijk.......wat voor geluid zoek je?
Speel je Jazz, metal, blues, top 40????
Zoveel smaken, zoveel versterkers..

Baker
3 mei 2003, 14:44
je mag mijn 3 kanaals valvestate vs265 stereochorus wel kopen. 450 Euro is ie van jou.

?echo
3 mei 2003, 15:27
Klinkt ie dan klote ofzo? Of doe je dat wegens "overcompleet", anders ruilen :smile:?

if19mt
3 mei 2003, 18:21
Ach, klote klinkt hij ook weer niet. Maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders om te proberen...

V!N
3 mei 2003, 22:38
"Maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders om te proberen..."


.. en WAT je ook gaat proberen, zolang je maar van die Marlboro af bent ! :grin:

Nee, flauw .. Ik zou zeggen, ga eens met de Bakker75 aan de tafel zitten voor zijn valvestate. In mijn begin-/low budget-/dus transistortijd was de 265R toch wel een droomversterker voor me: 3 kanalen, stereo chorus en reverb, stereo FX loop, DI, 2x12" en een mogelijkheid er een extra cab onder te schuiven. Mogelijkheden zat om veel stijlen mee te spelen.
Het geluid moet je zelf horen om te bepalen of het wat voor je is, laat je door niemand een mening daarover opleggen.