PDA

View Full Version : Hup! Ook es wat foto's van m'n gear!



zZoRgO
3 mei 2003, 10:56
http://users.pandora.be/zzorgo/Gear.htm

de epi ga ik ooit wel es modden, en we blijven sparen voor een powerball :grin:

Phyrexian
3 mei 2003, 12:47
Propere foto's, nice gear...
Ik zou dat ook es moeten doen, maar ik heb voorlopig enkel m'n bass gefotografeerd.

ben79
3 mei 2003, 13:06
leuke site en een erg leuke soundclip trouwens

Mithrandir
3 mei 2003, 13:21
hee, ik heb hetzelfde cd-rek gehad als jij hebt staan :smile: Wat een onding was dat, viel telkens om (kan ook aan mijn lompheid hebben gelegen).

Maar leuke setup zo hoor, hoop FX vooral, gebruik je die allemaal?

zZoRgO
3 mei 2003, 13:29
Hehe, dat cd-rek heb ik dan ook wijselijk aan de kant gezet :smile:
nee, m'n effecten... chorus, delay gebruik ik heel regelmatig...phaser voor incubus-achtige dingen... wah wah soms bij blues e.d. en ja die distortions...heb heel graag veelzijdigheid, maar eens ik een goeie buizenversterker heb, liefst met 4 kanalen, gaan die mt2 en md2 de deur uit denk ik...
In ieder geval bedankt voor de reacties... :wink:

Negative K3 fan
3 mei 2003, 14:46
nette rig!

skabouter
3 mei 2003, 16:27
heeeele mooie gear, dude ! alles behalve die wolfgang bevalt me ! goede keuze`s !

ik wil ook ff al mijn gear plaatsen. ga ff goede foto`s nemen eind deze maand, als ik mijn marshall ms-2 en mijn peavey Renown 400 binnen heb.

zZoRgO
3 mei 2003, 17:06
hmmm die wolfgang is nochtans rrrr :grin:
al es op gespeeld? zeker es doen!!
is echt een goeie gitaar, en redelijke pickups ook! in ieder geval stukken beter dan die epi lp100 pu's...

skabouter
4 mei 2003, 16:01
ik heb eerlijk gezegt nog nooit op een wolfgang gespeelt.......moet het zeker eens doen, maar eigenlijk alleen de aanblik van dat ding laat mij hem afstoten........
rare gitaartjes (ik ontken hier NIET dat ze goed zijn !)

Ic3gl0vE
4 mei 2003, 17:20
wat heb je op de hals van je wolfgang geplakt bij de hoogste frets? en waarom?


en what the hell heb je aan een tap tempo? om de snelheid van je delay te bepalen ofzo? of is die 'tap tempo' eigenlijk die Boss FS-5u...

Mooie spulletjes hoor :smile:

zZoRgO
5 mei 2003, 11:06
wel, over het gehele fretboard ligt er een soort beschermend doorzichtig plastic plaatje
en op het einde hangt daar zo een grijs naamplaatje waar wolfgang op staat...
(Dit ligt er uiteraard enkel op als die in de koffer zit, maar ik heb hem nog niet zo lang, dus zoo heel lang gaat het niet meer duren of ik ben te lui om dat ding er altijd op te leggen :grin:)

en die tap tempo is idd een FS5U die ik gebruik om m'n delay time te regelen
handig ding :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: zZoRgO op 2003-05-05 11:08 ]</font>

Pickslide
12 mei 2003, 17:11
Op 2003-05-04 16:01, schreef skabouter:
ik heb eerlijk gezegt nog nooit op een wolfgang gespeelt.......moet het zeker eens doen, maar eigenlijk alleen de aanblik van dat ding laat mij hem afstoten........
rare gitaartjes (ik ontken hier NIET dat ze goed zijn !)


Vond de wolfgang eerst ook niets, ziet er idd niet uit, vond ik. Maar het je raakt er aan gewend (net als bij de telecaster) als je eenmaal weet hoe hij speelt leer je het beetje te waarderen

zZoRgO
12 mei 2003, 22:01
ik dacht van wel ja, ben het eigenlijk niet zeker, is al een hele tijd geleden :smile:
maar je mag eigenlijk niet op die sound afgaan... is opgenomen met een 'goedkopere' zoom multi effect... niet dat m'n sound met m'n mt2 en md2 zoveel beter is... :wink:
maar hoop nog steeds er in eerste zittijd door te zijn dit jaar en dan werken werken voor buizenbak! :grin:

strattie
13 mei 2003, 12:58
hoe en waarmee heb je dat stukje muziek opgenomen? et klinkt egt lekker :smile:

Plop
13 mei 2003, 13:42
Inderdaad een lekker stukkie muziek....

zZoRgO
13 mei 2003, 18:45
thanx :grin:

is opgenomen met een Fostex 16-sporen toestel. gewoon gitaar in zoom multi-effect in het toestel... acoustische gitaren, rechtstreeks in het opname toestel.
ik ben begonnen met drums en acoustische gitaar, dan bas, dan electrisch ritme, dan acoustische solo's en dan electrische solo's...
daarna nog hier en daar wat keyboards...