PDA

View Full Version : Drummer op gitaarnet!?



jorritkiewik
8 augustus 2010, 11:51
Hi,

Ik ben Jorrit, 18 jaar, drummer en omdat ik ook moet helpen de bandbus in te pakken wil ik me graag iets meer verdiepen in gitaren en de bijkomende zwaargewichten van versterkers.
Ook pingel ik nu ongeveer een jaartje op de gitaar van een huisgenoot en overal waar ik ook maar iets met 6 snaren tegenkom. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe gitaar en hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven!
Hopelijk ga ik hier heel wat dingen leren.

Cheers,
Jorrit
:noob:

budje
8 augustus 2010, 12:21
Drummers... waar moet dat naartoe met deze wereld... :makeup:



Grapje ;) welkom!!

JohnLord
8 augustus 2010, 12:28
Er zitten wel meer drummers hier, of die als drummer zijn begonnen. Bijvoorbeeld Luke-Wannabee of Kim Wilson. En zelf ben ik naast gitarist bijvoorbeeld ook toetsenist.

Welkom dus!

jorritkiewik
8 augustus 2010, 12:40
Iedere drummer wou toch stiekem vroeger altijd al gitarist zijn? :seriousf:

Blend
8 augustus 2010, 12:53
Een goeie drummer is een .... drummer.

En inderdaad, iedere drummer wilde vroegah wel gitarist worden, maar ja... Als drummer zijnde moet je maar genoegen nemen met de weinige talenten die je hebt gehad.

En verder natuurlijk een hartelijk welkom hier! ;)

Remork1970
8 augustus 2010, 13:05
Was het niet een ongeschreven rock 'n roll-wet dat de drummers altijd de lekkerste wijven krijgen?
Doen wij als gitaristen toch iets verkeerd...

jorritkiewik
8 augustus 2010, 13:15
Weinige talenten, ben ik dan niet het levende bewijs dat ik meerdere dingen in ieder geval probeer? ;D

Die rock 'n roll-wet bewijst zich toch keer op keer weer. (:
Alleen wij drummers kunnen niet even een liedje spelen voor je meisje..

Wausser
8 augustus 2010, 13:28
Hey achterachterachter neefje(zoiets was het toch? :P),

Welkom op gitaarnet. Groot gelijk dat je hier een account hebt gemaakt, gitaar spelen is gewoon veel gaver dan met stokjes op een trommel rammen. :soinnocent:
Speelde jij trouwens laatst met je band in de Kroeg?

Gr.
Wouter

jorritkiewik
8 augustus 2010, 13:33
Hey achterachterachter neefje(zoiets was het toch? :P),

Welkom op gitaarnet. Groot gelijk dat je hier een account hebt gemaakt, gitaar spelen is gewoon veel gaver dan met stokjes op een trommel rammen. :soinnocent:
Speelde jij trouwens laatst met je band in de Kroeg?

Gr.
Wouter

Hé man, jij ook hier? ;D
Drummen blijft gewoon mijn ding, maar gitaar spelen is voor op kamers gewoon tof!
Ik speelde inderdaad 2 weken terug or so in de kroeg. Was je er toen ook?

mrweird
8 augustus 2010, 14:39
En inderdaad, iedere drummer wilde vroegah wel gitarist worden

Oh? Ik wilde drummer worden maar dat mocht niet van m'n ouders.. (te veel herrie of zo??)En ze stuurden me toen met een ouwe gitaar naar gitaarles..

lollol
8 augustus 2010, 14:48
Oh? Ik wilde drummer worden maar dat mocht niet van m'n ouders.. (te veel herrie of zo??)En ze stuurden me toen met een ouwe gitaar naar gitaarles..

Maar jij heet niet voor niets mrweird:soinnocent:

EDIT: Welkom trouwens:P