PDA

View Full Version : Rock Medley



Biest
8 augustus 2010, 10:52
Hey allemaal, ik heb niet zo heel veel tijd door men studies :S maar heb toch even een medley in elkaar gestoken, puur voor de lol
Er zitten een paar foutjes in, waaronder bij layla en highway to hell, maar over het algemeen vind ik het best goed, twas lachen om te maken in ieder geval

enjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=VFy6o22wHxQ

kenx
8 augustus 2010, 11:04
Goed gevonden! De overgangen passen soms gewoon echt bij elkaar, maar tot mijn grote spijt moet ik ook zeggen dat het gitaarspel het soms toch allemaal een beetje verknoeit. Leer eerst alle liedjes (op het juiste tempo!!!!) en doe dan nog 's opnieuw, sommigen zijn echt veel te snel gespeeld. Maar al bij al toch leuk!

Biest
8 augustus 2010, 11:37
Goed gevonden! De overgangen passen soms gewoon echt bij elkaar, maar tot mijn grote spijt moet ik ook zeggen dat het gitaarspel het soms toch allemaal een beetje verknoeit. Leer eerst alle liedjes (op het juiste tempo!!!!) en doe dan nog 's opnieuw, sommigen zijn echt veel te snel gespeeld. Maar al bij al toch leuk!

hehe thx en je hebt gelijk hoor, het is ver van perfect, ik zal binnen 2 jaar fzo al men filmpjes is opnieuw maken, maar ik doe nu alles om men skills te beteren

kenx
8 augustus 2010, 12:05
Begrijp me nou alsjeblieft niet verkeerd hé, het is wel degelijk goed, maar sommige stukjes zijn een beetje fout, of te snel, maar je hebt wel de liedjes goed uitgekozen! En vooral de juiste volgorde gemaakt!

Biest
8 augustus 2010, 13:01
Begrijp me nou alsjeblieft niet verkeerd hé, het is wel degelijk goed, maar sommige stukjes zijn een beetje fout, of te snel, maar je hebt wel de liedjes goed uitgekozen! En vooral de juiste volgorde gemaakt!

bedankt, en ja de volgorde en samenhang tussen riffs is wat me de meeste tijd heeft gekost, leuk om te weten dat het opvalt :D

belfrink
8 augustus 2010, 23:31
De overgangen tussen de nummers zijn best leuk maar ik kan er gewoon echt niet naar luisteren ... sorry. Je timing is gewoon echt niet goed, niet af en toe maar elk nummer wat je speelt klopt maat technisch gewoon niet, en dat luistert erg lastig.

Ik denk dat timing toch hoofdzakelijk het aanvoelen van de muziek is, en dat mis ik wel bij je.

Denk dat je beter de nummers eerst goed moet gaan oefenen totdat je deze beheerst. Als je weet wat je speelt of wilt gaan spelen, dan zal je timing vanzelf ook beter worden.

hielos
9 augustus 2010, 02:18
ja, spel laat af en toe wat te wensen over, desalniettemin vind ik het knap dat je al die riffs weet te onthouden en ze in jouw volgorde weet toe te passen.

kenx
9 augustus 2010, 09:32
ja, spel laat af en toe wat te wensen over, desalniettemin vind ik het knap dat je al die riffs weet te onthouden en ze in jouw volgorde weet toe te passen.

Dat is beter uitgelegd hoe ik het bedoelde :D

Biest
9 augustus 2010, 10:30
Dat is beter uitgelegd hoe ik het bedoelde :D

hehe ksnap wat je bedoelt :P