PDA

View Full Version : Yamaha SA503 TVL/Custom shop



Misterblitzer
7 augustus 2010, 21:08
Hey ik zit met een groot probleem. Ik zoek al een tijdje naar een betere gitaar in de prijsklasse 700-1200 euro. Ik wou een hollowbody en een gitaar die wat karakter heeft en wat specialer is dan de rest. En ik kwam op deze gitaar uit: de Yamaha SA 503 Troy Van Leeuwen Signature. http://www.last.fm/group/Troy+van+Leeuwen+appreciation+group
Het was meteen liefde, volledig de gitaar die ik wou. Maar omdat ik toen geen centen had heb ik ze niet kunnen kopen. Nu heb ik wel genoeg centen maar word ze niet meer gemaakt en vind ik nergens meer een te koop staan. Mijn vragen naar dit forum zijn dus:

- Heeft er iemand deze gitaar en verkoopt hij/zij ze, zoja ZEG HET ME!!!!!!

- Weet iemand een gitaar met soortgelijke klank en uitzicht? Ik wil een hollowbody met 3 P-90 pickups.

- Nu denk ik eraan om mijn gitaar custom te laten maken en hierover heb ik ook vragen: - Hoeveel zou me dit gaan kosten?
-Waar bel ik het beste aan?

Alvast bedankt :)

Fireburst
7 augustus 2010, 21:50
Die SA503TVL zit ik ook al lang op te gassen, net nog één gemist op 40euro na op ebay.de Af en toe komt er eens eentje voorbij dus het was wel balen dat mijn maximumbod nét te laag was.:(

Qua alternatieven zou je eens bij Peerless kunnen kijken, op MP staat een Wizzard te koop die aan je wensen voldoet.

Hendriks
7 augustus 2010, 21:52
Dit is mischien wat , wel 2 p90's.
http://www.reverendguitars.com/reverend/guitars/set_neck_series/pete_anderson.html

Ibanez16
7 augustus 2010, 22:58
Moet tie persé in het rood ? :p

http://www.peterverspuy.nl/electrisch-jazzgitaren/yamaha/sa503tvl-bl-hollowbody-black-18545.html

morroow
7 augustus 2010, 23:16
Dit ziet er ook wel heel netjes uit (merk wat positieve reacties krijgt) en hele nette prijs!

http://link.marktplaats.nl/359045082

marc_o
7 augustus 2010, 23:21
Er hangt er nog 1 hier in de stad bij Muziekcentrum Middelburg!!

dus, hup and go!

Misterblitzer
8 augustus 2010, 12:07
Er hangt er nog 1 hier in de stad bij Muziekcentrum Middelburg!!

dus, hup and go!

Wooow thx :o !!!

RobVDB
8 augustus 2010, 13:39
Ik heb een Yamaha SA503 TVL in het zwart :) als je wil kan ik straks wel wat foto's posten om op te GASsen :crazyhappy:

Misterblitzer
8 augustus 2010, 15:11
Ik heb een Yamaha SA503 TVL in het zwart :) als je wil kan ik straks wel wat foto's posten om op te GASsen :crazyhappy:

De zwarte vind ik niet zo mooi :p maar nu we het er toch over hebben, wat is uw algemene indruk over die Yamaha?

RobVDB
8 augustus 2010, 20:25
De zwarte vind ik niet zo mooi :p maar nu we het er toch over hebben, wat is uw algemene indruk over die Yamaha?

Heel fijne gitaar, ik hou van P90's en door die extra P90 in de middel positie die je in,uit en alleen in het circuit kan hebben kan je heel veel geluiden uit deze gitaar halen, en ze klinkt heerlijk met wat fuzz (QOTSA achtig) :blast:

Rob

ps: foto's komen morgen

Misterblitzer
10 augustus 2010, 23:08
Ja ze hebben net gestuurd van muziekcentrum middelburg maar ze hebben enkel nog maar een zwarte over. En ik wou ze echt in het rood, wat zou ik doen twijfel twijfel :s

marc_o
10 augustus 2010, 23:12
Ah, was ie zwart?
Nou, dan pas je je smaak aan naar zwart, dat lijkt me het simpelst.
Wat je kunt doen is de importeur bellen en vragen waar ze een rode hebben uitgeleverd...niet zo moeilijk.

Misterblitzer
11 augustus 2010, 10:04
Hoe bedoel je? Bellen naar Yamaha zelf en dan vragen waar ze een rode hebben uitgeleverd? Wat, dan krijg ik een hele lijst van winkels en dan maar bellen ;p?
Is dat niet keiveel werk?

Danielovich
11 augustus 2010, 10:40
Hoe bedoel je? Bellen naar Yamaha zelf en dan vragen waar ze een rode hebben uitgeleverd? Wat, dan krijg ik een hele lijst van winkels en dan maar bellen ;p?
Is dat niet keiveel werk?

Je moet er wat voor over hebben.

marc_o
11 augustus 2010, 14:55
Hoe bedoel je? Bellen naar Yamaha zelf en dan vragen waar ze een rode hebben uitgeleverd? Wat, dan krijg ik een hele lijst van winkels en dan maar bellen ;p?
Is dat niet keiveel werk?


Ja, en? Jij hebt een wens, soms moet je daar zelf achteraan.

Kon jaaaren terug de gitaar die ik wilde nergens vinden, heb toen gewoon de importeur gebeld en die wist me in no-time te vertellen waar ze geleverd waren en of ze al verkocht waren. Sterker nog, hij is uit die winkel gehaald door de vertegenwoordiger en aan mij verkocht door een winkel in de buurt....zo moeilijk is dat toch niet??
Verwacht nu ook niet dat er van deze troy Van leeuwen honderden exemplaren rondzwerven....zo populair issie niet...kijk, het wordt anders wanneer je een standaard Pacifica gaat zoeken...

Misterblitzer
11 augustus 2010, 15:56
hm, ik heb uw raad opgevolgd en een mail gestuurd naar Yamaha. Hopelijk met een positief antwoord, en je hebt gelijk je moet er iets voor over hebben. Erg bedankt voor uw tijd :)

marc_o
11 augustus 2010, 22:51
Hahaha, laat dat u maar achterwege hoor. Ik neem aan dat je de Nederlandse Importeur hebt weten te achterhalen, of heb je naar Japan gemaild? nee toch?

Ik hoop voor je dat het lukt.....niet geschoten is in ieder geval altijd mis, toch?


Succes man!

Misterblitzer
12 augustus 2010, 10:19
Jaja ik heb een mail gestuurd naar de nederlandse importeur don't worry :p

telecastermaster
12 augustus 2010, 11:46
Dit is het email adres van Yamaha customers support in de Benelux: support-benelux@gmx.yamaha.com

Misschien kunnen die je helpen. Je kunt ze in het Nederlands schrijven.
(ik had binnen 10 minuten antwoord!)

Indiedennie
12 augustus 2010, 12:20
Ik heb 2 of 3 maanden geleden er nog een paar zien staan bij Vriese in Doetinchem.

Misterblitzer
12 augustus 2010, 13:51
oke mails have been send, erg bedankt voor de info! :) hopelijk krijg ik nu positief antwoord :)

Misterblitzer
12 augustus 2010, 16:46
jhaaaaaaaa, die muziekwinkel in vriese heeft hem nog in het rood yihaaaa :D merci :D!!

marc_o
12 augustus 2010, 17:27
Soms is het zo simpel...tof hoor, ik hoop dat jullie gelukkig worden en mooie kindjes krijgen :ok::ok:

Misterblitzer
12 augustus 2010, 23:16
Ik zal wel een foto posten op gitaarnet.nl van het huwelijk ;D

telecastermaster
18 augustus 2010, 17:07
Op Gitaarmarkt staat deze al een tijdje te koop. Lijkt me geen verkeerd ding.
Was dat niks voor je? Voor 650 euro volgens mij een goeie gitaar (maar ik heb geen verstand van semi acoustische, hoor).


http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p127673n1.jpg

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=semigit&md=details&id=127673

Misterblitzer
28 augustus 2010, 11:43
Ik heb mijn Yamaha net 3 dagen en het is echt een beauty echt wow!!!! speelt lekker, ja echt wat ik wou :p

humbucker
28 augustus 2010, 12:06
dan moet je er nu écht wel eens dringend foto's van posten!!

Gefeli!!