PDA

View Full Version : Line 6 Spider IV 15; vraagje over het geheugen.



Jeroen_TRC
7 augustus 2010, 15:45
Ik heb zonet de spide IV 15 uitgetest in m'n lokale muziekwinkel, erg leuk en met name goedkoop ding maarrrrr er zit een leuke 'memory' functie in die onthoudt op welk volume en met welke effecten je een stijl speelde (je hebt 4 stijlen: clean, crunch, overdrive en insane). Handig, je kunt snel overschakelen naar clean en zodra je op crunch drukt heb je meteen dezelfde instelling als daarvoor.. maar mijn vraag is: kun je dit ook uitzetten?

D.w.z. als ik van stijl wissel, dat hij dan hetzelfde volume en dezelfde instellingen behoudt als mijn eerste stijl.

Alvast bedankt!

guus-25
7 augustus 2010, 16:54
Nee, ik heb er een en dat kan niet. :(

Jeroen_TRC
7 augustus 2010, 16:57
Ah, zonde. Hoewel ik net via de mail ook een notificatie kreeg dat dit bericht geplaatst is: "n de handleiding staat alles uitgelegd, maar kort gezegd komt het erop neer dat je 4 verschillende settings kunt opslaan. Als je dus een lekkere klank hebt ingesteld druk je op de knop van het kanaal tot het lichtje flikkert et voilą, opgeslagen." door J.B.

Maar dat is dus niet waar?

guus-25
7 augustus 2010, 16:59
Ooh sorry,, ik heb je verkeerd begrepen. Excuus..:makeup:

Wat jij bedoelt kan wel hoor !!

J.B.
7 augustus 2010, 20:50
Ah, zonde. Hoewel ik net via de mail ook een notificatie kreeg dat dit bericht geplaatst is: "n de handleiding staat alles uitgelegd, maar kort gezegd komt het erop neer dat je 4 verschillende settings kunt opslaan. Als je dus een lekkere klank hebt ingesteld druk je op de knop van het kanaal tot het lichtje flikkert et voilą, opgeslagen." door J.B.

Maar dat is dus niet waar?
Ah, inderdaad. Bij nader inzien was dit niet echt een antwood op je vraag dus heb ik het maar verwijderd...

RoelSmoel
7 augustus 2010, 20:50
Ah, inderdaad. Bij nader inzien was dit niet echt een antwood op je vraag dus heb ik het maar verwijderd...

Je kunt toch geen posts verwijderen, of wel?:makeup:

Edit; lees net dat het wel kan.. Scuses!

Jeroen_TRC
7 augustus 2010, 22:17
Dus die instelling/setting kan ook weer verwijderd worden? Top! :)
Dan ga ik 'm binnenkort kopen!!

RoelSmoel
7 augustus 2010, 22:25
Dus die instelling/setting kan ook weer verwijderd worden? Top! :)
Dan ga ik 'm binnenkort kopen!!

Waar leid je dat uit af!?

Jeroen_TRC
7 augustus 2010, 22:37
Wat jij bedoelt kan wel hoor !!

Daaruit...?

RoelSmoel
7 augustus 2010, 22:53
Daaruit...?

Achso, ik dacht dat dat uit mijn post kwam..

guus-25
8 augustus 2010, 17:44
Je kunt de setting niet meer verwijderen.... maar wel veranderen

Jeroen_TRC
8 augustus 2010, 18:34
Top, dan lijkt t me geen miskoop. :)

The Unforgiven
8 augustus 2010, 21:04
Ik kwam er na 2 maanden achter dat je je eigen presets kon opslaan, voortaan lees ik gewoon de handleiding..