PDA

View Full Version : Hello



nak
7 augustus 2010, 14:43
ff voorstellen.
Ik ben Nak, inmiddels alweer 48 jaar oud en sinds kort is een oude hardrockband weer nieuw leven ingeblazen waarin ik gitaar speel.
Ik speel op een voor de meesten onbekend merk Morris, een 'explorer' replica en een vox ad50tv versterker en een digitech RP150 effect processor.
Ik mag nog graag wat knutselen met elektronica en heb voor mezelf een schakeling in elkaar gezet die het mogelijk maakt om met één en dezelfde schakelaar een preset(RP) omhoog te gaan en als ik de schakelaar los laat weer één preset terug.
Zeer handig voor solo's.
Verder heb ik de elementen schakelaar verplaatst naar boven, schakelt wat handiger dan onder in de punt.
Ik hoop hier wat meer info te vinden aangezien ik op zoek ben naar een nieuwe versterker.
gr Nak

jeanke1995
7 augustus 2010, 20:41
Hoi Nak en welcome ;)

rpl
8 augustus 2010, 22:06
Hoi Nak (of mag ik Harry zeggen :speed:) welkom op het forum.

Bjorb
8 augustus 2010, 22:23
Ey Harry

Welkom!

nak
8 augustus 2010, 22:40
sorry luitjes,
wrong guy, no Harry here.
thanks for the welcome

Bjorb
9 augustus 2010, 09:25
Geen harry? Ok.

Harry
9 augustus 2010, 09:26
welkom! Moest trouwens ook meteen aan Harry denken, uiteraard omdat ik zelf getooid ben met die karakteristieke naam waaraan, in mijn eerdere jeugdjaren, als vanzelf het obligate Nak toegevoegd werd.

nak
9 augustus 2010, 18:42
Nou Harry zo ver ervan af zitten ze ook niet want ik heb een broer die Harry heet en vroeger nogal met 27mc antennes op het dak aan het klooien was.
Zat zelf ook in dat gebeuren vroeger dus kregen we beide de naam Nak algauw mee.
En dat alles door de dikvoormekaar show.
ik noem me broer nog steeds Nak en hij mij ook.
gr Nak

Harry
10 augustus 2010, 15:14
dat was de koffie!