PDA

View Full Version : gitarist zoekt band omgeving Roosendaal/Breda



Freakocaster
7 augustus 2010, 13:51
Na een aantal jaren op mijn kamer mezelf op concerten te 'trakteren' met mijn eigen gitaarspel wil ik een stap verder gaan en via deze weg in een band komen te spelen.

Ik ben 27 jaar oud en heb een klassieke opleiding gehad. Ik heb laatst nog enkele maanden met een band gerepeteerd. Helaas heeft dit zich niet doorgezet, maar vond het wel een mooie ervaring. Ik wil nu toch wel graag in een band en graag optreden. Ook een goede motivatie om die toonladders maar eens goed te leren.
Een nieuwe band starten is uiteraard ook een optie. Ik hoor graag van jullie muzikanten.

the_only_mordred_fan
2 september 2010, 13:26
Naar welke stijl muziek gaat je voorkeur uit ?
Ik zou zelf wel met iemand in contact willen komen die open staat voor fusion (instrumentaal). Aangezien dit een stijl is waar ik graag naar luister zou ik het leuk vinden om zelf eens composities te maken in dit genre. Liefst met iemand die daar ook een voorkeur voor heeft natuurlijk.

(Ik heb wel wat speelervaring, maar in een geheel andere stijl. Heb namelijk een jaar of 10 in metal/punk/hardcore bands gespeeld). Het doel is niet direct op treden, maar behoort wat mij betreft wel tot de mogelijkheden. Maar zou graag eerst met wat mensen enkele nummers maken in bandverband.

Ik hoor graag van je.

Maarten