PDA

View Full Version : ZZ Top & Doobie Brothers in Enschede! 19 Oktober



Mr. Dynamite
7 augustus 2010, 13:26
Hey,

Hell Yeah! Wij hebben kaarten gekocht voor ZZ Top en de Doobie Brothers! :crazyhappy:
19 Oktober komen ze beide naar Go Planet (bij Twente stadion) in Enschede. En laten wij daar nou eens best dichtbij wonen :)
Gaan er nog meer?

:rockon:

B-stone
7 augustus 2010, 23:20
Hey,

Hell Yeah! Wij hebben kaarten gekocht voor ZZ Top en de Doobie Brothers! :crazyhappy:
19 Oktober komen ze beide naar Go Planet (bij Twente stadion) in Enschede. En laten wij daar nou eens best dichtbij wonen :)
Gaan er nog meer?

:rockon:

vet! wat kosten die kaarten?

Wausser
8 augustus 2010, 02:46
Helaas 59 euro, is me iets teveel van het goede...

B-stone
8 augustus 2010, 06:31
Helaas 59 euro, is me iets teveel van het goede...

idd, en ook nog iets te ver weg voor mij

Wabbie
27 augustus 2010, 18:25
dammit, 60 euro is wel vrij duur. Misschien toch maar overwegen, want ZZ top is wel erg gaaf!

Mr. Dynamite
27 augustus 2010, 19:15
Ík had het er laatst nog met mijn buurman over.
Ik zei ja, we gaan naar zz top toe. Dit kende hij maar half dus maar even op youtube laten zien wat het is. Toen zei ik, 'ohja, de doobie brothers zitten ook in het voorprogramma' :D
En hij: :nervous:wat!? (hij is daar wel fan van) Dat is toch geen voorprogramma band! :seriousf:

Maar k heb er echt zin in, zz top is zoooo cool :cooler:

JazzBass
9 oktober 2010, 10:13
Heb net ook nog ff kaarten geregeld, heb d'r nu al zin in! :punk:

tommus42
9 oktober 2010, 10:44
Shiiit, ben ik op vakantie:strat:

Mukkez
9 oktober 2010, 11:13
Damn, ZZ Top daar zou ik ook wel heen willen.
Helaas heb ik wat in de agenda op 19 okt!
Ene Status Quo in de HMH :D

Mr. Dynamite
20 oktober 2010, 15:14
... HELL YEAH

Da da dada daadada :punk:

Echt mega vet, wat hebben die mannen stijl zeg :cooler:
Filmpjes staan wel op youtube, zoek: zz top live enschede

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/8698345/ZZ+Top+41.jpg

ruezzz
20 oktober 2010, 16:20
Ben er ook geweest, die baardapen zijn idd cool ;-)
Maar die SNOR van die Doobie-zangert... mijn god...

Ik moet wel zeggen dat ik een geolied, superstrak, groovend trio had verwacht, maar het was echt ontzettend rommelig en onstrak... niet best...

Gitaarsound van Gibbons is overigens wel erg lekker dik, terwijl de basgitaar nauwelijks in de mix zat.

Al met al toch wel een leuke avond gehad.

JazzBass
20 oktober 2010, 16:42
T was inderdaad weer super!
Hoorde inderdaad Dusty's bas bijna niet door de mix, halverwege kwam hier een kleine verbetering in.
Vond het wel super dat Billy wat nederlands probeerde met de blonde jongedame.. En die sticker met BIER achterop zijn gitaar was natuurlijk geniaal :gitarist:
Mooi was ook de Hey Joe uitvoering als tribute voor Jimi Hendrix.

Mr. Dynamite
20 oktober 2010, 16:48
I'm shufflin' through the Texas sand,
but my head's in Mississippi, or, holland :cooler:

Dat met de jongedame was inderdaad vet. hey Joe was ook vet. Alles wat die gasten doen is gewoon vet :seriousf:

De sound van Billy was echt dik dik dik inorde :ok: Echt een dijk van een sound. Jammer was wel dat toen ze afwisselden met de solo je eerst Billy hoorde blazen en daarna ergens op de achtergrond Dusty hoorde plukken :soinnocent:

enn, DRUMSTEL :blast:
Wat een gaaf ding was dat zeg :cheerup:

JazzBass
20 oktober 2010, 21:42
Vooral dat op een gegeven moment de spaken-wielen in de bassdrums gingen draaien :punk:

Heb na het optreden trouwens nog snel ff een t-shirt van ze gekocht, hoort erbij he :P

Basvarken
23 oktober 2010, 13:38
Ik ben er ook geweest.

De Doobies konden me niet zo bekoren. Teveel geldingsdrang op het overbevolkte podium. En een heel dun geluid met teveel tophoog.
En wát een foute fopsnor!

ZZ Top was vermakelijk. Billy Gibbons had een mooie sound en was uitstekend te horen in de immense hal.
ZZ Top show zien er altijd geweldig uit. Ook dit keer weer.

Maar Dusty Hill zijn sound was rampzalig. Veel en veel te veel overdrive. Ik kon er totaal geen chocola van maken. Je hoorde echt alleen maar geknor en gebrom en af en toe het klikken van de aanslag.



Viel me verder wel op dat Gibbons wat slordiger speelde dan ik gewend ben van hem. Zou ie stoned zijn geweest?

JazzBass
23 oktober 2010, 16:05
Ik stond bij de Doobie's nog helemaal achterin de zaal, maar zelfs daar kon je de snor van de zanger nog zien.. What the f..? :P

Dusty's geluid viel me inderdaad enorm tegen, kwam niet door de mix en in de stukjes waar hij alleen speelde, kon je het bijna niet horen.

Het is toch eigenlijk wel raar dat een band zo'n show kan geven, door eigenlijk niet eens zo veel bijzonders te doen.. :rockon:

Luke-wannabe
23 oktober 2010, 20:42
Zou ie stoned zijn geweest?
:seriousf: Hahah!