PDA

View Full Version : www.Nocki.nl



Nocki
5 augustus 2010, 22:19
www.nocki.nl

nieuwe website van nocki kerkhof

Bram+
5 augustus 2010, 23:37
Wat moeten we ervan zeggen? Hij wordt bij mij niet helemaal vlekkeloos weergegeven (denk ik) en er worden her en der wat 'verouderde' HTML attributen gebruikt, maar dat mag de pret niet drukken. Als ik eerlijk moet zijn, zou ik er nog eens een keer kritisch naar laten kijken.

JER00N
6 augustus 2010, 00:43
Tja qua design kan het wel wat beter idd. Als ik een tip mag geven, zet er Wordpress op, kan je redelijk goed customizen als je kennis van html/css hebt en er zit een goede backend bij om artikelen/pagina's te beheren. Voor de site van mijn band (skybicycle.nl) en m'n eigen site (jer00n.nl) gebruik ik het ook al een tijd en het werkt erg handig.

almer
6 augustus 2010, 09:50
Wow frames das lang geleden ;) Kwa bouw is de site niet optimaal. Ontwerp is vrij simpel maar netjes.

Harry
6 augustus 2010, 10:17
ziet er best netjes uit hoor!

Rinze
6 augustus 2010, 10:21
Ziet er prima uit, hier en daar zou het lettertype misschien nog aangepast moeten worden? Verouderd qua code, ach, als het maar werkt.

Bram+
6 augustus 2010, 13:52
Verouderd qua code, ach, als het maar werkt.
Nog wel ja :D

Afgezien van de technische aanpak doet de opzet van de website website me sowieso nogal '10 jaar geleden' aan. Ik snap niet hoe dat een goed visitekaartje kan zijn. Eerlijk gezegd zou ik aanraden deze site gewoon te prullebakkeren en een myspace-profiel aanmaken, want ik zie de meerwaarde niet.

Over smaak valt verder niet te twisten. Zelf had ik andere kleuren gebruikt en geen Times New Roman, maar er is duidelijk voor een soort 'klassieke' uitstraling gekozen. Verder vind ik het niet handig om de 'content' in een dergelijk klein venster te proppen (het 'hoofdframe' zeg maar), maar dat zijn nou eenmaal creatieve keuzes.

edje kadetje
6 augustus 2010, 14:12
nou dan zal ik zelf ook wel een beetje 'klassiek' zijn, ik vind het er prima uitzien!

Bram+
6 augustus 2010, 14:15
Precies, dat is een keuze die je kunt maken en daar is op zich niks mis mee.

skabouter
20 augustus 2010, 17:03
I like it Nocki! ziet er leuk uit, en hij draait prima hier!
deze is leuk!!
http://people.zeelandnet.nl/nocki/graphics/sheep.bmp

Justinschut
24 augustus 2010, 23:46
Oh ja, kheb nog een keer een Flying V van hem gekocht die niet werkte :P

Nocki
25 augustus 2010, 00:25
Tjonge, Dat is lang geleden....

Was het een blauwe of een zwarte of een rode?
Ik denk dat dat al 10 jaar terug moet zijn... klopt dat?

Als je wilt ben ik over 2 weken weer in de buurt van wassenaar. Krijg je je geld terug als je neit tevreden bent... :)

Justinschut
7 december 2010, 14:37
Was een zwarte Washburn, maar nog geen 10 jaar geleden.. Misschien 5/6 jaar ofzo ? Elementen en electronica/bedrading waren messed up, moest allemaal vervangen :p

Maar goed ik heb em ondertussen al niet meer. Volgens mij had jij van mij toen zo'n telecaster met een F-hole dr in, heb je die nog ?

Nocki
7 december 2010, 15:24
Was een zwarte Washburn, maar nog geen 10 jaar geleden.. Misschien 5/6 jaar ofzo ? Elementen en electronica/bedrading waren messed up, moest allemaal vervangen :p

Maar goed ik heb em ondertussen al niet meer. Volgens mij had jij van mij toen zo'n telecaster met een F-hole dr in, heb je die nog ?


Geweldig... inderdaad. Die zwarte washburn was helemaal geverfd enzo met zwart en zilver dacht ik. Een maat van me had als het soldeerwerk eraan gedaan omdat ik dat zelf toen nog niet aandurfde.
Die Tele met f gat was een Jolana Tele die erg lekker speelde voor wat ie was.

Volgens mij hebben we elkaar bij de Mac op Hendrik Ido Ambacht toen ontmoet...

Tjonge wat ben ik daar al vaak geweest... Op die parkeerplaats zijn al heel wat gitaartjes en versterkertjes van eigenaar gewisseld...

HaroldA
7 december 2010, 15:57
Ziet er leuk uit, alleen het nadeel van frames is altijd dit: http://people.zeelandnet.nl/nocki/Nocki.nl/menu.html en dit http://people.zeelandnet.nl/nocki/Nocki.nl/welkom.html

D-string
7 december 2010, 17:06
Ik heb even snel gekeken en hier wat puntjes die mij direct opvallen (naast de al genoemde dingen) en die makkelijk te verbeteren zijn.

1. Binnen het "Wie ben ik?" verhaal staat "BR>" tussen de tekst.
2. Bij "Praise & Worship" kom ik bij dezelfde pagina als "Rack"
3. YouTube kun je beter in een nieuwe pagina laten beginnen of de filmpjes op een pagina tonen.
4. Ik heb een scherm met een hoge resolutie en toch zie ik maar een heel klein beetje tekst in een klein frame op een klein deel van mijn scherm.

Succes met de website en ik vond het wel grappig om wat over jou te lezen.

Justinschut
8 december 2010, 12:20
Geweldig... inderdaad. Die zwarte washburn was helemaal geverfd enzo met zwart en zilver dacht ik. Een maat van me had als het soldeerwerk eraan gedaan omdat ik dat zelf toen nog niet aandurfde.
Die Tele met f gat was een Jolana Tele die erg lekker speelde voor wat ie was.

Volgens mij hebben we elkaar bij de Mac op Hendrik Ido Ambacht toen ontmoet...

Tjonge wat ben ik daar al vaak geweest... Op die parkeerplaats zijn al heel wat gitaartjes en versterkertjes van eigenaar gewisseld...

Ja grappig ding was die tele. De Washburn was inderdaad zwart geklodderd en soort silverfolie dr over als "slagblad" :p

Was idd bij de Mac, wel jammer van de electronica.. Voortaan probeer ik gitaren toch wel uit voordat ik ze koop ;)

FNaRK
8 december 2010, 20:41
Nocki is een rat ... je moet bij hem altijd opletten als je wat koopt :sssh:

;)


wat is er trouwens met mijn Explorer gebeurt ?

pimmetje
16 december 2010, 10:17
Ziet er leuk uit, alleen het nadeel van frames is altijd dit: http://people.zeelandnet.nl/nocki/Nocki.nl/menu.html en dit http://people.zeelandnet.nl/nocki/Nocki.nl/welkom.htmlDaar is op zich wel een javascriptje tegen te gebruiken.
Op z'n eenvoudigst: if (top == self) {document.location = "<<framesetbron>>"}

Maar er zijn idd veel betere alternatieven voor frames nu.

Nocki
6 januari 2011, 12:56
Nocki is een rat ... je moet bij hem altijd opletten als je wat koopt :sssh:

;)


wat is er trouwens met mijn Explorer gebeurt ?

Hihi. Dat was een geweldige gitaar. Helaas heb ik de Explorer niet meer. Ik kocht er iets annders voor maar het was een fijn ding.


Wat betreft de site..

Ik heb m opnieuw opgebouwd en online gegooid. Wederom met Iframes. Misschien ga ik in de toekomst nog wel eens een site bouwen zonder iframes maar voor nu moet het maar even :)