PDA

View Full Version : Nieuwe potmeter kopen, welke?



davidof
5 augustus 2010, 23:07
Beste

Hier staan enkele potentiometers met verschillende prijzen, wat maakt het verschil precies?
http://www.newtone-online.nl/catalog/index.php?cPath=82
Groeten
David

Aca Ilic
5 augustus 2010, 23:54
Als je nou wat specifieker zou zijn, en aan ons ging vertellen waar je een potmeter voor nodig hebt.....
dan had je antwoord 2 uur geleden al gekregen

davidof
5 augustus 2010, 23:56
Als je nou wat specifieker zou zijn, en aan ons ging vertellen waar je een potmeter voor nodig hebt.....
dan had je antwoord 2 uur geleden al gekregen

lol, niet duidelijk? er staat links in 't vet "Wah onderdelen" en op de pagina alleen wah/crybaby componenten

Dirk_Hendrik
6 augustus 2010, 08:58
Ja dus... moeten wij maar raden?

Alle wah pots zijn kut en gaan vroeg of laat slijten. OP dit moment geef ik de vookeur aan die black top dingen omdat ze eigenlijk het minste gezeik geven.

peter_heijnen
6 augustus 2010, 09:41
Ik ben het eigenlijk best eeuwig zat met die krakende potmeters, ik ga de digitech ex7 toch ook maar eens testen.

Aca Ilic
6 augustus 2010, 14:02
ahaaaaa, wah onderdelen...
Nou, ik heb meestal Hot Potz van Dunlop maar die zie ik hier niet staan. Ik heb nooit probleem daarmee gehad , laatste pot heb ik 3 jaar geleden ingepleurd en nog steeds geen gekraak of wat dan ook. Alleen k...e dingen om te solderen.
Ik zou (wat Dick al aangegeven heeft ) gewoon die bovenste zwarte pakken. Slijten zullen ze toch vroeger of later....