PDA

View Full Version : hngd jackson KV5FR



YannickH
5 augustus 2010, 22:49
nieuw gitaartje in men bezit
eindelijk na bijna een maand wachten heb ik hem(ondertussen heb ik hem al 2dagen)
jackson KV5FR king v.
ik speel bijna altijd megadeth en nu wou ik terug een jackson erbij en ik dacht: waarom geen king v? ik wou al lang een king v maar ik ben geen fan van een v met bolt on en een usa was me wat duur.
nu deze is in japan gemaakt, is neck thru, orig.floyd rose, sejmour duncan jb en een 59 jazz.
ben heel erg tevreden over de sound van de gitaar en ze speelt super!
ik vind voor mij dat een V toch beter speeld dan een super strat body.
foto's:
http://i34.tinypic.com/2q39ixh.jpg
http://i33.tinypic.com/2n712t5.jpg

Gothra
5 augustus 2010, 22:56
Vet man! alleen om de een of andere manier vind ik m met die elementen en hals er cheapo uitzien, maar dat ligt helemaal aan mij:P

The Unforgiven
5 augustus 2010, 23:10
Mooi ding, zoiets binnenkort maar even uittesten...

YannickH
5 augustus 2010, 23:14
Vet man! alleen om de een of andere manier vind ik m met die elementen en hals er cheapo uitzien, maar dat ligt helemaal aan mij:P

ik heb de foto's net gemaakt met het licht hier van men kamer en dan kan ik je inderdaad gelijk geven:p
ik zal morgen bij daglicht is proberen goede foto's te maken.
dan ziet hij er niet cheap uit hoor:p
ik vind wel voor het geld dat hij het zeker waard is!
ik vind dat je hem wat kunt vergelijken met een rr24.
maar ik vind de rr24 niet echt mooi dus heb ik iets meer bijgelegd en had ik deze voor:)

universe777
5 augustus 2010, 23:36
Hele toffe gitaar. M'n broer heeft hem ook. Ligt beter in de hand dan de RR voor mij. Ik vind alleen dat de body wat klein is maar dat heb ik met RR modellen ook. De zwarte kleur helpt daar ook aan mee. De lengte van de punten van de DV8 van ESP/LTD vind ik mooier ze hadden alleen de bevels van de KV5 moeten hebben.

Voor de rest een monster. Speel ze!

YannickH
5 augustus 2010, 23:42
Hele toffe gitaar. M'n broer heeft hem ook. Ligt beter in de hand dan de RR voor mij. Ik vind alleen dat de body wat klein is maar dat heb ik met RR modellen ook. De zwarte kleur helpt daar ook aan mee. De lengte van de punten van de DV8 van ESP/LTD vind ik mooier ze hadden alleen de bevels van de KV5 moeten hebben.

Voor de rest een monster. Speel ze!

ja ik had ook gezien naar een DV8 model en ook naar de dave mustaine dean v's maar op zo'n string thu body brug kan ik niet spelen.
en geef toe, dave zag er toch veel cooler uit toen hij nog op zen jacksons speelde:cooler:
maar deze heeft alles wat ik wou dus ben ik heel erg tevreden:)
en door het zwart toont hij inderdaad kleinder.
ik heb er trouwens eens een setje ernie balls10-52 opgelegd.
ik heb altijd op d'dadario gespeeld(11-52)
nu vind ik 10-52 erg fijn spelen op deze gitaar, alleen ben ik precies niet kapot van ernie ball strings...
kan tussen men oren zitten maar ik ga toch nog beetje testen met het verschil tussen ernie en d'adario

Tankman
6 augustus 2010, 10:19
Leuk ding. Ik zit ook al een tijd te shoppen naar een Flying V model. Is deze niet verschrikkelijk Top Heavy? Ik heb er ooit 5 jaar geleden op gespeeld en die had het probleem dus wel. Dat is echt irritant.

Sinner1980
6 augustus 2010, 12:25
Je krijgt een leuke collectie zo man.

Erg vet hoor,gefeliciteerd.

Bevalt die Jim Root ook nog een beetje?

macwilliams
6 augustus 2010, 12:27
Dat is een vette jazz bak die je daar gekocht hebt man;)

YannickH
6 augustus 2010, 13:58
@tankman: helemaal niet topzwaar.
ik had het bij men rr wel maar daar had ik gewoon de strapbutton verplaatst.
maar deze gaat niet naar beneden als je hem loslaat hoor:p

@sinner1980: thx:)
men jim root tele is 1 van men beste rambakken die ik heb!
voor solo's gebruik ik hem niet maar voor het zware metalen werk is het echt een klassebak!
die gaat er niet meer uit hoor:blast:

@macwilliams: haha thx man:D

Sinner1980
6 augustus 2010, 15:50
@sinner1980: thx:)
men jim root tele is 1 van men beste rambakken die ik heb!
voor solo's gebruik ik hem niet maar voor het zware metalen werk is het echt een klassebak!
die gaat er niet meer uit hoor:blast:

Helemaal goed man,als je die malmsteen wegdoet hoor ik het wel;)
Maar die bevalt vast ook wel...
Blijf ik een vette plank vinden

Mr Orange
6 augustus 2010, 16:27
vette plank hoor !!! deze rond de 1000 euro toch ?
die amerikaanse is 2x zo duur en eigenlijk niet zo heel anders , zij het net iets mooier
gefeliciteerd ...echt coole gitaar :blast: (idd beter dan die esp V's )

YannickH
6 augustus 2010, 16:34
@sinner:
men malmsteen verkoop ik nooit never niet:p
ik heb zelfs de 2 ferrari stickers zoals op de originele hangen:p
en die speeld echt goddelijk!en ik mag hem niet verkopen van men vriendin:p

@mr orange:
hij was iets meer dan1200euro hier, maar ik krijg wel altijd korting dus ik denk dat je hem voor een 1350euro hier wel hebt.
en ik vond het eigenlijk niet waard om zoveel meer te betalen aan een usa

macwilliams
6 augustus 2010, 16:37
Vroeger in m'n jeugd had ik er graag zo een willen hebben.
En dat gevoel komt heeel soms terug. ;)

YannickH
6 augustus 2010, 18:47
bij mij is dat gevoel er altijd al geweest maar telkens weer iets anders gekocht...
ben erg blij dat ik eindelijk men king v heb:D

vulvasonic
6 augustus 2010, 18:54
Wat is het toch een prachtige wereld. Op werkelijk IEDER potje past een deksel Het zal je verbazen, maar mijn deksel past niet op dit potje. Ik ben er echter van overtuigd dat het een geweldige plank is. :blast:

Heel veel speelplezier!!! :cooler:

Madcow
6 augustus 2010, 22:37
Lekker ding!!! Veel plezier ermee!

Tankman
7 augustus 2010, 00:24
Dat is wel goed nieuws dat hij niet topzwaar is. Ik had zelf wel interesse in de Demmelition V, niet om Phil Demmel, maar de looks zijn gewoon gaaf. Nou moet hij ook nog lekker spelen, maar testen komt vanzelf wel een keer. Maar ik kan mijn lijstje potentiele flying V's wel weer een beetje uitbreiden. :seriousf:

YannickH
7 augustus 2010, 14:26
Dat is wel goed nieuws dat hij niet topzwaar is. Ik had zelf wel interesse in de Demmelition V, niet om Phil Demmel, maar de looks zijn gewoon gaaf. Nou moet hij ook nog lekker spelen, maar testen komt vanzelf wel een keer. Maar ik kan mijn lijstje potentiele flying V's wel weer een beetje uitbreiden. :seriousf:

die demmelition vind ik niet echt mooi.
ik vind deze meer old school:p
je hebt deze trouwens ook in 2 andere kleuren:wit met zwarte bevels en met steel bolts

Jasper.
7 augustus 2010, 14:30
Erg mooi man! Zelf zou ik nog wel eens een Dean V willen hebben. Heb ooit op een Razorback V gespeeld en vond vooral dat neckprofiel wel erg lekker.

YannickH
7 augustus 2010, 15:26
Erg mooi man! Zelf zou ik nog wel eens een Dean V willen hebben. Heb ooit op een Razorback V gespeeld en vond vooral dat neckprofiel wel erg lekker.

de beste neck die ik hier heb is die van men malmsteen strat:p
ver maark dean wel lekkere gitaartjes:)
alleen bij sommige de headstock:stop: