View Full Version : DS-1 vs Megadistortion
Hey, ik heb nu een mt-2 pedaaltje maar ik vind 'm toch ietsje te 'dun' klinken. Nu dacht ik eraan om hem in te ruilen voor een tweedehands ds-1 of megadistortion. Welk pedaal vinden jullie beter en waarom? Danku.
Negative K3 fan
2 mei 2003, 23:17
dit hoort in randapparatuur
Ai, sorry, niet goed opgelet.
Bluppie
4 mei 2003, 21:46
tijd voor een compressor :razz:
Hm...helemaal geen slecht idee eigenlijk. Compressor boost toch lage frequenties?
Zou de mod deze topic kunnen verplaatsen naar randapparatuur?
Robbert
4 mei 2003, 22:57
Pearljam is zijn Keeley DS-1 aan het verkopen. Is dat niks? Tenminste.. als hij hem nog heeft...
De standaard ds-1 viel me op m'n eigen ampje toch een beetje tegen, bedankt voor de tip.
de mt2 is toch heel wat beter vergeleken met de ds-1
savecracker85
5 mei 2003, 10:37
ds-2(turbo-distortion) mischien?? :smile:
Die metalzone die klinkt als een solid state peavey.
MT-2 is toch wat beter dan ds-1, ds-2 vind ik wel aardig maar ook niet fantastisch. Is dat positief of negatief, dat ie als een solid state peavey klinkt?
Hmmm, vrij recent ALLE Boss distortion en overdrive pedalen naast elkaar gezet en getest. Voor mij de grote winnaars qua dynamiek en geluid: DS-1 en OD-3.
Metal Zone klinkt idd solid state, wel strak maar absoluut gespeend van dynamiek. De Megadistortion is nog erger dan de MetalZone. Powerdriver te ongedefinieerd. OD-2 gaat niet hard genoeg. Bluesdriver heel aardig maar toch fuzzy bij hoge gain stand. DS-2 klinkt toch echt wat minder dan de DS-1. HyperFuzz.....neeeeeh. X-tortion te lomp voor woorden. Enz...