PDA

View Full Version : Filmpje gemaakt : Lanterna



covermark
5 augustus 2010, 20:37
Ik zag deze backing op gitaar.net voorbijkomen. Had wat tijd over en heb er voor het eerst eens een filmpje van gemaakt. pfoe wat een werk zeg.

Ingespeeld met mijn nepfender op de Micro BR (P23 met compressie) en beeld opgenomen met mijn IPod. Daarna poos bezig geweest met syncen.

Qua spel niet het allerbeste maar niet onaardig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=dwMXntijmQA&

-geert-
5 augustus 2010, 21:39
Nice! Dire Straits liefhebber? Hoor echt Mark Knopfler in je spel. Wel vet. Jullie hebben iig ook dezelfde slaghand techniek. Luistert wel lekker weg. Sound is ook goed,. wat imo mischien nog wel mooi zou zijn, is om ergens halverwege een distortion/wat scheur erbij te doen, die dan later weer wegebt ofzo.

covermark
6 augustus 2010, 10:33
Bedankt voor je reactie Geert.

Tja Knopfler style is iets waar ik denk ik nooit meer vanaf kom. Ik heb mij het spelen ooit zo aangeleerd en ik kom er niet meer vanaf. Is geen schande maar soms onhandig als je echt vette rock wilt spelen.

Mr. Dynamite
6 augustus 2010, 11:27
Ja ook mijn eerste gedachte, hé ik hoor mark knopfler in je spel.
Nou daar mag je volgens mij best trots op zijn, klinkt goed! :ok:

pasqual
6 augustus 2010, 23:33
geen probleem dat ik vlagen van Knopfler hoor. klinkt erg mooi hoor! ook een lekkere backingtrack.

groeten Pasqual.

Bladerunner
8 augustus 2010, 21:36
Inderdaad lekker gespeeld en een lekker geluid en dat op een gitaar van 80 euries!!!
Ik hou wel van dit soort solo's.
Ik hou me aanbevolen voor nog meer filmpjes.

Bladerunner

covermark
9 augustus 2010, 09:40
Bedankt voor jullie reacties. Erg leuk om te lezen !

Riky
9 augustus 2010, 17:12
gaaf! Cool gespeeld! Hou wel van je stijl. Toffe backingtrack ook. Ga ik eens opzoeken.

ateng
10 augustus 2010, 12:23
Complimenten voor je bends want die zijn mooi en gecontroleerd gespeeld.

hole
10 augustus 2010, 21:13
Mocht je nog de link van deze backing hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Mooi spel!

covermark
10 augustus 2010, 21:45
Bedankt voor jullie reacties.

De backing heb ik met google gevonden

lanterna B minor. Even goed kijken.

cerpintaxt
12 augustus 2010, 19:37
niet een stijl die ik luister en nog minder speel!

Maar toch vindt ik dit wel heel mooi!
Good Job!

Luc-O
12 augustus 2010, 20:54
Mooi! Ik ben het wel met -geert- eens dat een beetje scheur toevoegen op een bepaald moment niet verkeerd zou zijn, om de aandacht vast te houden zeg maar. Spel en sound zijn verder prima!

Steven Otto
12 augustus 2010, 21:32
Klinkt lekker zeg!

Bij 3:20 verwachtte ik een climax met veel bends en overdreven vibrato...

covermark
26 augustus 2010, 21:03
Bedankt voor jullie reacties.

Wat betreft de scheur hebben jullie wel gelijk. Misschien dat ik hem nog eens opnieuw inspeel. Dit was eigenlijk meer een bijna onvoorbereide improvisatie.

Daarnaast kan ik bij het opnemen met de Micro BR tijdens het spelen niet schakelen met het geluid.