PDA

View Full Version : Versterker (Performer 1000) switched vanzelf van kanaal



loveu2man
5 augustus 2010, 15:20
Hallo mensen :)

Een maand of twee geleden heb ik een hele mooie tweedehands Fender Performer 1000 versterker gekocht. Er was bij de advertentie vermeldt dat het bij high gain en high volume van kanaal kon wisselen van gain 1 naar gain 2. Ik wilde hem vooral voor op mijn slaapkamer gebruiken, dus dat leek me niet zo'n grote ramp. Ook toen ik hem uitprobeerde was het probleem veel minder erg, bij de volume dat ik hem gebruik zelfs helemaal afwezig.

Nu twee maanden later is het probleem veel erger geworden en gebeurt het ook bij low volume. Het gebeurt zelfs bij clean! Het is alsof mijn versterker gewoon continue op gain 2 wil zitten.

Af en toe springt de versterker op gain 2 en blijft daar. Dan komt er helemaal geen geluid uit de versterker. Dan moet ik hem een aantal keren heropstarten om hem weer aan de praat te krijgen. Dit is tot nu toe nog maar 3 keer gebeurt.

Ik heb een filmpje gemaakt ter illustratie van mijn probleem. Gain 1 is het rode bovenste lampje en gain 2 is het gele onderste lampje. Op de footswitch blijven alle lampjes gewoon goed.
http://www.youtube.com/watch?v=fvlf9bmQT5Y

Dit is erg vervelend dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt,

Anil :)

G.G.
5 augustus 2010, 16:17
Ik ken de versterker niet, maar zou het een gare jack ingang van de footswitch kunnen zijn die af en toe wel en af en toe geen contact maakt?

Dirk_Hendrik
5 augustus 2010, 16:19
Topictitel even aangepast.
Is een probleem dat ik vaker heb gehoord over Fender Performers. Weet niet waar het aan ligt.

Edit.
Nu wel.
De performer gebruikt voor z'n footswitch meerdere spanningsniveaus om, met een simpele monojack, toch meerdere funkties te kunnen schakelen. Wat ik vermoed is dat die spanningsniveuaus, juist bij hard spelen, wat veranderen/inzakken. Schema heb ik niet hier. Wel thuis maar dan moet ik ook goed zoeken.

loveu2man
5 augustus 2010, 16:53
Ik heb het schakelschema in pdf formaat, ik kan hem wel even naar je pm'en.

En het probleem is er ook zonder footswitch. :(

Edit: Bij nader inzien, ik upload het bestandje wel even zodat anderen hem ook kunnen bekijken.
http://www.mediafire.com/?eed639n4w4733li

cluseau
5 augustus 2010, 17:46
Edit: Bij nader inzien, ik upload het bestandje wel even zodat anderen hem ook kunnen bekijken.


Verstandig, kun je meer hulp verwachten. Heb trouwens even gekeken en kan je zo wel zeggen dat dit niet even via een forum is op te lossen. Je zal er echt met meter en al in moeten duiken. Kan van een rotte schakelaar tot een fetje zijn. Niet zomaar aan te geven zonder te kunnen meten.


Frans.

SRV2000
5 augustus 2010, 17:56
Dat komt waarschijnlijk omdat je acdc over een fender versterker speelt wat normaal gesproken op een marshall hoort te wezen:???:

maar oke,

Je geeft al aan dat hij het ook zonder footswitch doet,

1 het kan aan de switchknopje liggen dat deze blijft hangen tussen kanaal 1 en 2. het wil wel eens voorkomen dat hij vuil raakt een daardoor niet genoeg contact maakt met de gewenste kanaal.
Ook kan de interne connector die er voorzorg dat hij van kanaal verwisseld kapot is. dit heb ik ook met mijn randall RG75 mosfet combo gehad,
die sloeg van clean naar de gain kanaal.
Het bleek dat er een storing tussen de switch ( van je versterker zelf kapot was ) waardoor hij van de ene naar het andere kanaal springt.

Sorry ik ken die moeilijke termen niet maar zo zou het duidelijk moeten wezen:seriousf:

loveu2man
5 augustus 2010, 17:57
@Frans
Dus naar de dokter? Een gewone winkel zal wel duur worden om te repareren denk ik. En ik zou niet weten waar ik anders langs kan. Kan ik zelfs iets meten misschien?

@SRV
Denk je dat ik de knopje er uit moet halen en dan even schoonmaken?
Maar hoe heb jij je probleem aangepakt? Gewoon de 'interne connector' vervangen? En hoeveel kostte dat dan?
Ennuh hij klinkt toch goed zo? :D

Trouwens, als het lag aan het knopje, dan zou het toch alleen moeten gebeuren wanneer er geen footswitch aangesloten is? Want de versterker reageert alleen nog maar op de footswitch, zodra die aangesloten is. Dus niet op de knopjes van de amp zelf.

cluseau
5 augustus 2010, 18:02
Kan ik zelfs iets meten misschien?


Ik weet natuurlijk niet waar je toe in staat bent en of je een meter hebt. Ik wil er wel induiken maar eerst ff eten, ik rammel.

Frans.

loveu2man
5 augustus 2010, 18:05
Ik weet natuurlijk niet waar je toe in staat bent en of je een meter hebt. Ik wil er wel induiken maar eerst ff eten, ik rammel.

Frans.

Eigenlijk weet ik er niet zo veel van, maar ik dacht dat als het niet zo moeilijk was met het wel zou lukken.

Maar ik zie dat je in Den Haag woont, dat is zo'n 130 km verder :P

Eet smakelijk :)

SRV2000
5 augustus 2010, 19:12
Bij mij lag het niet aan die knopje zelf maar de internet connector.
De klikker ( sorry voor mijn moeilijke termen haha ) die hem van kanaal switcht
was kapot waardoor hij van de ene naar de andere kanaal jumpte ik heb hem toen weg gebracht en was met 35 euro klaar

loveu2man
5 augustus 2010, 19:18
Oh 35 euro, dat is wel een mooi bedrag :) Ben je gewoon bij de winkel langs geweest of heb je daar een mannetje voor?

cluseau
5 augustus 2010, 20:28
Bij mij lag het niet aan die knopje zelf maar de internet connector.

http://home.casema.nl/jajop/cluseau/icon__facepalm.gif...Gaat dat over een gitaaramp of over je laptop...

cluseau
5 augustus 2010, 20:38
Oh 35 euro, dat is wel een mooi bedrag :) Ben je gewoon bij de winkel langs geweest of heb je daar een mannetje voor?

Zou hem niet naar een partyprutser brengen, dit is geen eenvoudig buizenampje en bevat wat meer halfgeleider schakeltechniek. Als je er niet uitkomt zou je naar Meyer amps (http://www.meyer-amps.nl) in Nijmegen kunnen gaan. Daar is je amp in goede handen. Maar.....misschien eerst zelf proberen, ik ga ff in het schema bekijken of we je er doorheen kunnen loodsen.

Frans.

Dirk_Hendrik
5 augustus 2010, 20:49
eehm,
nog effe 1 input van mij.
De eerste keer dat ik van dit probleem hoorde is een jaar of 12-14 geleden. Een maatje van me had er toen last van met z'n performer van op dat moment een jaar of 1.5 oud. Ik heb er wat dat betreft dus moeite mee om het te gooien op vieze klikkerts of gare internetconnectoren. Die versterker is toen voorzien van nieuwe voedingselko's die het probleem niet oplosten maar wel aanzienlijk verminderden. Ik houd het dus vooralsnog bij spanningsval bij grote signaalpieken. Waarschijnlijk kan wat voedingsbuffering rond het schakelcircuit de problemen verminderen.

cluseau
5 augustus 2010, 20:54
Ik heb er wat dat betreft dus moeite mee om het te gooien op vieze klikkerts of gare internetconnectoren.

+1

Elko's zat ik in eerste instantie ook aan te denken omdat dit invloed zou kunnen hebben op de instelling van de opamps maar als je het filmpje goed bekijkt en beluistert krijg ik niet de indruk dat er een relatie bestaat tussen schakelen en audio. Bovendien is het probleem er ook zonder footswitch (post 4) dus WTF.....

Frans.

cluseau
5 augustus 2010, 21:19
@Love2man
Begin maar eens te meten rond U8a/b. Dit is een TL072 dual opamp. Maak gewoon even een tabelletje van wat je meet. Uiteraard is het zinloos te meten als de fout er niet inzit. We zien dan namelijk geen afwijking. We zijn geinteresseerd in de meetwaarden op het moment dat de fout aanwezig is. Maak desnoods van beide situaties een tabel. Ik realiseer me dat je voor de foute tabel zal moeten wachten tot de fout er langdurig inzit want tijdens het korte overschakelen zoals getoont in het filmpje kun je alleen met een scoop uit de voeten.

succes
Frans.

loveu2man
5 augustus 2010, 21:23
@Dirk
Dus het ligt toch niet aan het klikkertje :( 35 euro was ook te mooi om waar te zijn :P

@Frans
Hmm, dus ik moet meten. Eerst even een metertje regelen :P

En ik wou nog even opmerken dat het probleem redelijk random is. Ik zit nu al een half uurtje te jammen zonder ergens last van te hebben :O

cluseau
5 augustus 2010, 21:28
Hmm, dus ik moet meten. Eerst even een metertje regelen :P

En ik wou nog even opmerken dat het probleem redelijk random is.

yep, zorg voor dunne scherpe meetpennen.

Random = Lastig, stook het gebied rond U8 maar een beetje warm met een haarfohn.

Frans.

loveu2man
5 augustus 2010, 21:29
yep, zorg voor dunne scherpe meetpennen.

Lastig, stook het gebied rond U8 maar een beetje warm met een haarfohn.

Frans.

En wat voor meetpennen precies? Ohm meters of watt meters offff..?

cluseau
5 augustus 2010, 21:32
En wat voor meetpennen precies? Ohm meters of watt meters offff..?
Gewoon een universeelmeter, pennen moeten vlijmscherp zijn let maar eens op de afstand tussen de pootjes van het IC. Is geen buis hoor, even sluiting en de boel is aan gort.

Frans

loveu2man
5 augustus 2010, 21:34
Gewoon een universeelmeter, pennen moeten vlijmscherp zijn let maar eens op de afstand tussen de pootjes van het IC. Is geen buis hoor, even sluiting en de boel is aan gort.

Frans

Aha zo iets. Zo iets hebben we op school ook. Ik denk dat ik het wel zou mogen lenen, alleen hebben we nu vakantie :(

cluseau
5 augustus 2010, 21:44
Aha zo iets. Zo iets hebben we op school ook. Ik denk dat ik het wel zou mogen lenen, alleen hebben we nu vakantie :(

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gezien je laatste vragen aan je ervaring begin te twijfelen. Als je absoluut niet weet waar je mee bezig ben lees dan ook de waarschuwing (stickey) ff door. Tenslotte staan ook in deze amp dodelijke spanningen tot je beschikking en wij willen daar geen verantwoording voor dragen. Ook is het zo dat je bij het minst geringste veel schade kan aanrichten wat je duur kan komen te staan. Twee belangrijke punten om over na te denken dus, overigens goed bedoeld.

Frans.

loveu2man
5 augustus 2010, 22:20
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gezien je laatste vragen aan je ervaring begin te twijfelen. Als je absoluut niet weet waar je mee bezig ben lees dan ook de waarschuwing (stickey) ff door. Tenslotte staan ook in deze amp dodelijke spanningen tot je beschikking en wij willen daar geen verantwoording voor dragen. Ook is het zo dat je bij het minst geringste veel schade kan aanrichten wat je duur kan komen te staan. Twee belangrijke punten om over na te denken dus, overigens goed bedoeld.

Frans.

Ja klopt, ik heb hier niet zo veel ervaring mee. Maar ik ben bereid het te proberen. Al weet ik er niet veel van en heb ik er de tools (nog) niet voor. Misschien moet ik iemand laten kijken die er meer verstand van heeft? Is er misschien een mede-forummer in de buurt van Uden/Oss? :D

pasqual
5 augustus 2010, 22:23
doet de storing zich meteen voor na het aanzetten van de performer of pas na een 30 minuten ofzo? ik heb namelijk ook de performer 1000 gehad en die had na zo'n 10 jaar opeens wazige storingen zoals van kanaal switchen en volume drops. dit gebeurde pas nadat de versterker warm was. na reparatie bleek dat er een breuk in de printplaat zat ( minimaal maar genoeg... ) die door de warmte ging uitzetten ( wel contact-geen contact ). ook meen ik mij te herinneren dat er 2 elco's waren vervangen. de hele reparatie heeft me toen dacht ik zo'n 125,- euro gekost wat ik eigenlijk nog best vond meevallen gezien de tijd wat deze monteur eraan heeft besteedt.

succes en groeten, Pasqual.

loveu2man
5 augustus 2010, 22:27
Tot nu toe is het 1 keer meteen gebeurt. En zoals ik al eerder zei is het redelijk random. Soms na 5 minuten, soms helemaal niet, soms na 1 minuut. Maar eigenlijk als het niet gebeurt binnen de eerste 10 minuten, krijg ik er vaak ook geen last meer van.

En was jou probleem toen helemaal weg?

pasqual
5 augustus 2010, 23:01
ja, gelukkig wel want ik wilde 'm verkopen en met een storing verkoopt ie niet lekker.

tja, ik denk toch dat je er zelf niet uit gaat komen. het kan echt van alles zijn.
zou jammer zijn want deze versterkers klinken echt wel serieus goed voor een transistor eindtrap.

groeten Pasqual.

loveu2man
5 augustus 2010, 23:27
Dat is mooi dat de probleem bij jou weg was :)

Wat zou je dan aanraden? Naar een winkel toe of naar een medeforummer of naar een bepaald adres?

SRV2000
6 augustus 2010, 10:52
Partyprutser vind ik nauw weer zo`n afgekat woord,
Omdat iemand hem goedkoop klaar heeft gemaakt en die nog liefde voor het vak heeft is dan per defenitie een prutser :S.
Ik heb hem toen destijds naar fender Bassman in eelde gebracht ( die bij de meesten staat aangeschreven als de fender expert ) en die heeft er een nieuwe interne connector in gezet en daarbij was ik klaar. ( hij maakte geen goed contact tussen kannaal 1 & 2 ) dus ik hoop het voor je dat dat het probleem is want dat is nog te overzien.


Ook al wat de anderen hebben gezegt als je er geen verstand van hebt dan zou ik er niet aan beginnen, mischien dat er iemand op het forum zit die uit de regio komt en anders zou ik hem gewoon vakkundig laten repareren,

cluseau
6 augustus 2010, 11:09
Partyprutser vind ik nauw weer zo`n afgekat woord,
Omdat iemand hem goedkoop klaar heeft gemaakt en die nog liefde voor het vak heeft is dan per defenitie een prutser :S.

Helemaal waar, ik noem ook geen namen of personen. Er zijn amateurs op het forum die beter werk kunnen leveren dan profs.
Maar.....voel je je aangesproken.... mijn excuus.
Het was niet op de (een) persoon gericht.

Frans.

Acdc
6 augustus 2010, 11:27
Oke je noemt geen namen maar je geeft wel aan dat als het cheap gebeurd het door partyprutser gemaakt is :S

SRV2000
6 augustus 2010, 11:30
Helemaal waar, ik noem ook geen namen of personen. Er zijn amateurs op het forum die beter werk kunnen leveren dan profs.
Maar.....voel je je aangesproken.... mijn excuus.
Het was niet op de (een) persoon gericht.

Frans.


No Hard Feelings :hippie:

cluseau
6 augustus 2010, 11:37
je geeft wel aan dat als het cheap gebeurd het door partyprutser gemaakt is :S


http://home.casema.nl/jajop/cluseau/bignono2.gif Waar geef ik dat dan aan?

edit
tja ik zie nu in de quote de link naar goedkoop en begrijp de conlusie die je trekt, misschien een beetje ongelukkig gekozen maar had het zelf niet in de gaten.
Jesus, lijkt de tweede kamer wel, ook aan jouw nogmaals mijn excuus voor de verkeerde woordkeus.
/edit

Ik ben de laatste die iemand persoonlijk wil beledigen of kwetsen dat is (was) niet mijn bedoeling.

Frans.

loveu2man
6 augustus 2010, 12:24
Frans probeerde mij te helpen en als hij daarvoor iemand partyprutser moet noemen, dan moet dat maar.

Back on topic:
Als er niemand op het forum uit de buurt mij kan helpen, ga ik denk ik gewoon bij een winkel langs. Bijvoorbeeld bij GuitarKing Boekel. Maar ik wacht dus nog even op hulp. Iemand in de buurt van Oss/Uden/Eindhoven/Boekel? :D

pasqual
6 augustus 2010, 23:23
ik heb 'm toen weggebracht bij een muziekzaak in Sittard en heb er erg lang op moeten wachten door omstandigheden. hij repareert namelijk niet zelf maar besteedt dat uit en daar ging het mis. hij baalde daar ook erg van. anyway: de reparatie is wél grondig verricht. meestal zitten de kosten ook in onderzoek. hier gaat de meeste tijd in zitten. en zeker bij klachten die vaag zijn.

groeten Pasqual.

loveu2man
7 augustus 2010, 11:47
Aha, dus er zit redelijk wat baat bij als ik zelf eerst probeer te onderzoeken wat het probleem veroorzaakt. Hopelijk gaat me dat lukken. Eventueel met de hulp van iemand in de buurt van Oss/Uden/Eindhoven/Boekel. :D

kidrock
7 augustus 2010, 13:41
Ik ken die jongens in Boekel heel goed (Guitarking) en ik ben er van overtuigd dat Daan (die de meeste reparaties daar doet) je verder kan helpen. Heel veel succes met het maken van je versterker! :ok:

loveu2man
8 augustus 2010, 10:58
Ja, aardige mensen zijn het :)

Ik wist nog niet zeker of ze ook versterkers repareerden, dat wou ik nog uitzoeken. Maar dank je wel voor je post :)

loveu2man
19 augustus 2010, 15:18
Even een bumpje.

Ik heb even wat doorgezocht op het internet, een paar belletjes gedaan etc.

Op het internet vond ik dit:
a known problem with many of us owners of this amp is that it get so damn hot that it melts the connection on whatever part of the board inside it that controls the channel switching. whatever stuff fender used to hold the guts of this thing together in that area does not hold up worth a crap. what happens is that the amp grows a mind of its own and switches channels on you while playing, POPS REALY LOUD, and sometimes gets stuck between channels and wont make any sound at all.

Dit is precies mijn probleem en ik denk dat dit is wat mijn probleem veroorzaakt.

Ook heb ik naar Meyer Repair Services gebelt en hij zei dat een veelvoorkomend probleem bij deze versterkers was dat de input jacks snel kapot gaan. Maar het lijkt mij niet dat dit de oorzaak van mijn probleem kan zijn, of heb ik het mis?

Verder heb ik contact opgenomen met een aantal winkels, maar de meeste winkels hebben een reparateur waarmee ze werken. Ze repareren niet zelf. Daar wil ik liever niet aan beginnen. Dan wil ik liever direct naar een reparateur toe.

Nog iets opmerkelijks: Wanneer ik met de volume pot van mijn gitaar op 5-6 speel daalt het probleem voor een groot deel, maar is toch wel aanwezig.

Als laatste, mijn neef is een elektricien bij phillips. Die is momenteel op vakantie. Ik wil dus even wachten totdat hij terug is en hem eerst laten kijken of hij iets kan doen, voordat ik iemand anders laat kijken. Of is alleen een opleiding als elektricien niet genoeg om versterkers te begrijpen?

cluseau
19 augustus 2010, 15:49
a known problem with many of us owners of this amp is that it get so damn hot that it melts the connection on whatever part of the board inside......

Is een bekend probleem van soldeeromgevingen. De schade is al gedaan en is onomkeerbaar zonder ingrijpen. Dit probleem is na reparatie en de nodige voorzieningen wel een beetje tegen te gaan met een blower.



Ook heb ik naar Meyer Repair Services gebelt en hij zei dat een veelvoorkomend probleem bij deze versterkers was dat de input jacks snel kapot gaan. Maar het lijkt mij niet dat dit de oorzaak van mijn probleem kan zijn, of heb ik het mis?

Hij heeft daar volkomen gelijk in maar idd is er volgens mij geen relatie met jouw klachten.


...is alleen een opleiding als elektricien niet genoeg om versterkers te begrijpen?

Daar kan alleen de persoon zelf over oordelen. Ik heb mensen beoordeeld met heel goede papieren welke het verschil niet wisten tussen de voor en achterkant van een KTV. aan de andere kant heel slimme handige jongens meegemaakt die nog niet eens een mavo diploma hadden, dus wat zegt het allemaal? Misschien toch ampje achterop binden en naar een goed adresje fietsen?

Frans.

loveu2man
19 augustus 2010, 16:38
Is een bekend probleem van soldeeromgevingen. De schade is al gedaan en is onomkeerbaar zonder ingrijpen. Dit probleem is na reparatie en de nodige voorzieningen wel een beetje tegen te gaan met een blower.

Dus het probleem zal nooit volkomen opgelost kunnen worden?


Daar kan alleen de persoon zelf over oordelen. Ik heb mensen beoordeeld met heel goede papieren welke het verschil niet wisten tussen de voor en achterkant van een KTV. aan de andere kant heel slimme handige jongens meegemaakt die nog niet eens een mavo diploma hadden, dus wat zegt het allemaal? Misschien toch ampje achterop binden en naar een goed adresje fietsen?

Mijn neef is redelijk handig :)

master99
19 augustus 2010, 17:04
Even een bumpje.
Ook heb ik naar Meyer Repair Services gebelt en hij zei dat een veelvoorkomend probleem bij deze versterkers was dat de input jacks snel kapot gaan. Maar het lijkt mij niet dat dit de oorzaak van mijn probleem kan zijn, of heb ik het mis?


Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat het a) heel lastig is zo door de telefoon een diagnose te stellen en b) dat bij deze Fenders vaak problemen met de jack connectors hebben.

Dat laatste met betrekking tot de footswitch jack connector en niet de input. Maar als je toch aan het vervangen gaat, dan zou ik die ook meenemen. Je hebt dan de print toch los, zoals ik al aan de telefoon uitlegde.

.. en nogmaals, problemen met de jack connectors zijn maar één van de vele mogelijke oorzaken ... Een diagnose stellen zal toch echt moeten gebeuren met de juist meetapparatuur en op z'n minst met de versterker 'onder handen'

Mijn advies; breng hem naar een deskundige als je er plezier van wilt hebben.

Groeten,
Erik

loveu2man
19 augustus 2010, 17:20
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat het a) heel lastig is zo door de telefoon een diagnose te stellen en b) dat bij deze Fenders vaak problemen met de jack connectors hebben.

Dat laatste met betrekking tot de footswitch jack connector en niet de input. Maar als je toch aan het vervangen gaat, dan zou ik die ook meenemen. Je hebt dan de print toch los, zoals ik al aan de telefoon uitlegde.

.. en nogmaals, problemen met de jack connectors zijn maar één van de vele mogelijke oorzaken ... Een diagnose stellen zal toch echt moeten gebeuren met de juist meetapparatuur en op z'n minst met de versterker 'onder handen'

Mijn advies; breng hem naar een deskundige als je er plezier van wilt hebben.

Groeten,
Erik

Hmm, is goed. Nog bedankt voor de informatie meneer :) Sorry dat ik u niet volkomen begrepen had.

Ik had na de gesprek met u nog contact opgenomen met de vorige eigenaar. Die zei dat hij de footswitch jack al had vervangen, de andere jacks niet. En dat is binnen de laatste jaar, dus die zou nog goed moeten zijn.

Dus ik denk dat het probleem toch niet aan de jack connectors ligt? (Al kun je dat niet met 100% zekerheid zeggen)

cluseau
19 augustus 2010, 17:42
a) heel lastig is zo door de telefoon een diagnose te stellen en b) dat bij deze Fenders vaak problemen met de jack connectors hebben.

Een diagnose stellen zal toch echt moeten gebeuren met de juist meetapparatuur en op z'n minst met de versterker 'onder handen'

Mijn advies; breng hem naar een deskundige als je er plezier van wilt hebben.



+1, duidelijk


Dus ik denk dat het probleem toch niet aan de jack connectors ligt?
Ik durf toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (pfffff) te zeggen dat het niet aan je jack's ligt.

Frans.

Schunhart
20 augustus 2010, 14:43
Hmm, is goed. Nog bedankt voor de informatie meneer :) Sorry dat ik u niet volkomen begrepen had.

Ik had na de gesprek met u nog contact opgenomen met de vorige eigenaar. Die zei dat hij de footswitch jack al had vervangen, de andere jacks niet. En dat is binnen de laatste jaar, dus die zou nog goed moeten zijn.

Dus ik denk dat het probleem toch niet aan de jack connectors ligt? (Al kun je dat niet met 100% zekerheid zeggen)

Hier een mede-forummer uit Oss ;)

Ik heb die amp ook gehad, maar geen problemen mee gehad.
Wel weet ik een reparateur hier in Oss waar ik altijd mijn versterkers heen breng mocht er iets mis mee zijn. Als je wil kan ik je zijn nummer wel geven?

loveu2man
20 augustus 2010, 15:23
Hier een mede-forummer uit Oss ;)

Ik heb die amp ook gehad, maar geen problemen mee gehad.
Wel weet ik een reparateur hier in Oss waar ik altijd mijn versterkers heen breng mocht er iets mis mee zijn. Als je wil kan ik je zijn nummer wel geven?

Oh, dat zou echt mooi zijn. Toevallig was ik gisteren bij de kermis van Oss :)

Zou je mij de nummer via een berichtje kunnen sturen? :)