PDA

View Full Version : Passende voeding voor Disnortion



Arwin1982
3 augustus 2010, 13:22
Heb recent de Pigtronix Disnortion en EP-1 gekocht. Beide hebben een (voor mij) nogal aparte voeding nodig, de Disnortion 15vdc en de EP-1 12vac. Ben absoluut geen elektrotechnicus, dus gebruik tot nu toe de meegeleverde voedingen.

Maar nu ben ik mijn pedalboard (pedaltrain pro :D) aan het inrichten en wil ik graag een Voodoo Lab Pedal Power 2 Plus aanschaffen om alles aan te sturen. Ik vraag me alleen af of en zo ja, hoe ik deze pedalen aan kan sluiten op deze centrale voeding.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Thanks voor de reactie!

Fragedallic
3 augustus 2010, 13:41
ik weet dat de Disnortion ook gewoon op 9V DC werkt ( 18V aanbevolen voor meer headroom denk ik). De EP-1 is helaas alleen 12v

eventueel als je ruimte hebt een voeding blokje voor adapter maken onder je PT. op dit forum heb je taloze voorbeelden van hoe je je power management kunt regelen onder een Pedaltrain. goodluck!

Shaggy
3 augustus 2010, 13:50
de fuel tank classic heeft 12vac .. evt cheapass harley benton powerplant, zelfde als fuel tank!

Ik heb ook een pt pro en beiden passen onder je pt

mario88
3 augustus 2010, 16:47
laat me raden.. gekocht in alphen?

Arwin1982
3 augustus 2010, 17:35
@mario88 Yep! voor €75 nieuw in doos :D

@Shaggy: Ben wel gecharmeerd van de geïsoleerde uitgangen van de VL Pedal Power, maar de vraag blijft natuurlijk; is het nodig? En kan de fuel tank evt ook 18vdc leveren?

mario88
3 augustus 2010, 17:44
@mario88 Yep! voor €75 nieuw in doos :D

Haha leuk hea z'n uitverkoop?:P
Zelf had ik een pedaltrain jr met tas en dunlop dc brick voor bij elkaar 40 eu :P. En volgens mij zat het boekje van jou ep1 er in.. maar die heb k bij het oud papier gegooid als het goed is.

Arwin1982
3 augustus 2010, 17:47
Shit, had dat boekje wel willen hebben.

Als ik hoor wat je gekocht hebt, was ik er duidelijk te laat bij...

mario88
3 augustus 2010, 17:56
haha, nee ik was gewoon net optijd :P
euh k gaat even zoeken in dat geval :P ik ga vanavond toch even naar alphen.