PDA

View Full Version : noten van Around the World



4-string guitar
2 mei 2003, 18:49
Hallo, ik ben opzoek naar de noten van Around the world van de Chili Peppers, aan tabelatuur heb ik niks, ik wil ze namelijk op de muur schilderen.
Alvast bedankt

Ruud
2 mei 2003, 19:18
Als je de tabs weet kun je ze toch zo omzetten naar noten, heb je alleen de timing niet in orde... maarja, dan zul je sheetmusicplus ofzo eens moeten proberen.... maarreuh, ben je zo slechtziend dat je ze in het klein niet kunt zien?

Clunk
2 mei 2003, 19:19
je ken die tabs toch zelf uitwerken in noten :wink:
als je een beetje slim bent lukt je dat wel :smile:

Ruud
2 mei 2003, 19:25
Ja, maar die timing valt nogwel tegen hoor... tel die hele timing maar eens uit.., al met al krijg je der wel een volle muur van.. probeer zombie maar, die wil ik je nog wel in noten schrijven...ook met timing

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ruud op 2003-05-02 19:26 ]</font>

bassopotmus
2 mei 2003, 19:43
Uhm..owkee leuk maar op je muur?

Ik kan wel inscannen en je mailen? Moet je wel ff geduld hebben want me leraar heeft me blad muziek, ja die had die nog niet...

4-string guitar
4 mei 2003, 12:00
dat zou wel vet zijn ja als je die in zou willen scannen. Mijn email is p_the_bogeyman@hotmail.com dan hoef je dat niet meer bij profiel of zo op te zoeken.
En nee, ik ben niet slechtziend. Ik wil een muur vol schilderen. Het liefst met een spuitbus of zo. En dan m'n toekomstige verzameling basgitaren tegen die muur aanhangen.
Ken je misschien die hoes van Stanley Clarke met school day's daar heeft ie ok zoiets. Ik moet toegeven dat ik daar het idee een beetje van gejat heb, alleen plaats ik de hele muur vol en hij maar een klein regeltje.

bassopotmus
4 mei 2003, 12:13
Wat heb je nu voor bassen?
En ja ik zal eens scannen denk over een week heb je wel in je mailbox, maaruh hele nummer met variaties? of intro,verse,chorus,outro?

4-string guitar
4 mei 2003, 20:26
Doe maar helemaal, dan zoek ik zelf nog even uit hoe ik het doe, dat ik voor het oog de interessantste variatie op de muur zet. of als het past gewoon alles.
En kwa bassenverzameling ben ik nog niet zo ver. Het is er namelijk maar 1, een geverfde(mechanieken, knoppen, brug enz.) Challenge. Ik moet toegeven dat ik voordat ik m aantrof nog nooit van het merk gehoord had. Ik wil misschien van de zomer een nieuwe gaan kopen. ik zit te denken aan een 5 of 6 snarige, maar moet nog ff rondkijken.

bassopotmus
4 mei 2003, 20:42
jou muur...
We willen het wel ff zien he als het af is!

niels_r
4 mei 2003, 20:46
JOUW muur (bezittelijk blabla..) :wink:

Maar als het klaar is willen we inderdaad wel foto's zien. :smile:

Clunk
4 mei 2003, 21:08
jah

basswasp
5 mei 2003, 11:16
Inderdaad

4-string guitar
5 mei 2003, 12:25
dat moet denk ik wel lukken. Ik zal er een foto van op internet zetten. Maar het kan nog wel even duren omdat ik ook met meerdere verbouwingsideeen kamp. Maar ik verwacht het voor de zomervakantie af te hebben.