PDA

View Full Version : Fade To Black (alle gitaren)



davidof
1 augustus 2010, 00:38
Heyhey

'k Heb voor de eerste keer eens geëxperimenteerd met een iets ingewikkeldere video editor ;) en dit is dus het resultaat :D

http://www.youtube.com/watch?v=rvRWb5vWwBw

Greeeets
David(of)

Tho
1 augustus 2010, 01:04
Heb nu gezopen dus heb alleen het begin gezien, maar het eerste wat in me op kwam: metronoom/clicktrack. Morgen meer opbouwende kritiek :hippie:

The Unforgiven
1 augustus 2010, 01:08
Op een paar foutjes in je timing na erg goed, ook had je solo er wat meer uit kunnen springen, de rhytm overheerst nu een beetje.

davidof
1 augustus 2010, 01:51
Heb nu gezopen dus heb alleen het begin gezien, maar het eerste wat in me op kwam: metronoom/clicktrack. Morgen meer opbouwende kritiek :hippie:

ja in't begin was'k vergeten dat er geen aankondiging is als het nummer start(koptelefoon) :p dus moest ik ff inhalen ^^

pasqual
1 augustus 2010, 11:40
Heb nu gezopen dus heb alleen het begin gezien, maar het eerste wat in me op kwam: metronoom/clicktrack. Morgen meer opbouwende kritiek :hippie:

nou, ik heb ( nog ) niet gezopen en hoor hetzelfde, dus daar lag het niet aan Tho:) . ander puntje van kritiek: hoewel dit waarschijnlijk ligt aan het feit dat je nog niet zo heel erg lang speelt, maar als je doet benden, breng de noot dan ook helemaal naar de noot die je zou willen bereiken en niet 3/4. je blijft vaak ergens tussen de noot waar je begint en waar je naar toe wilt hangen. da's jammer. een kwestie van goed luisteren.

aan de andere kant is Kirk Hammet dan ook niet mijn favorite gitarist en er zijn betere voorbeelden te verzinnen van gitaristen die met gevoel spelen.

groeten pasqual.