PDA

View Full Version : Koffers en Cases opbergen



Diederik de Jong
31 juli 2010, 19:02
Wie kent het probleem niet. Bij elke gitaar en versterker hoort een koffer of flightcase. Heel handig, voorkomt veel schaden door gitaargooiende roadies. Maar waar laat je ze thuis aangekomen? Op mijn veel te kleine kamer past mijn versterker (marshall vintage modern 2466 :lovelove:) maar net aan.. En die case (die ik overigens zelf gemaakt heb :cooler:) naar zolder tillen elke keer als ik terug kom van repetitie is ook niet echt handig..

Is er toevallig iemand met een heul goed idee om dit op te lossen? :crazyhappy:

the sure thing
31 juli 2010, 19:06
Wie kent het probleem niet. Bij elke gitaar en versterker hoort een koffer of flightcase. Heel handig, voorkomt veel schaden door gitaargooiende roadies. Maar waar laat je ze thuis aangekomen? Op mijn veel te kleine kamer past mijn versterker (marshall vintage modern 2466 :lovelove:) maar net aan.. En die case (die ik overigens zelf gemaakt heb :cooler:) naar zolder tillen elke keer als ik terug kom van repetitie is ook niet echt handig..

Is er toevallig iemand met een heul goed idee om dit op te lossen? :crazyhappy:Gooi er thuis een kleedje overheen en gebruik het als bijzettafeltje of kastje of whatever.

Mijn zoontjes vinden het leuk om de flightcases rond te rijden in de huiskamer en ze gaan er ombeurten op zitten :)

Diederik de Jong
31 juli 2010, 19:08
Ik denk niet dat mijn ouders dat grappig vinden want dat past dan vast weer niet bij de kleur van de ramen ofzo :???:

bert k
31 juli 2010, 19:23
Hm, je vraagt in een technisch subforum in feite hoe je thuis je rommel op moet ruimen. Tamelijk kansloos, ik verplaats hem naar Diversen.

aaronstonebeat
31 juli 2010, 19:43
Maak een plank hoog aan een wand waar je 'm op kunt leggen; een stukje verlaagd plafond ahw.

Gearjunkie
31 juli 2010, 19:51
Koffers zijn makkelijk: onder het bed, of op zo'n losse kledingkast.
De flightcase kan gewoon op marktplaats, ben je er mooi vanaf.

vulvasonic
1 augustus 2010, 01:31
Ik laat doorgaans mijn rotzooi verspreid door het huis slingeren.
Op de flightcase voor m'n AC30 staat een AC30. En verder heb ik mijn koffers overal liggen. Ik gebruik er echter maar 3 en dat is ook genoeg.