PDA

View Full Version : Ervaringen met Whetstone phase/EP2?



Cageman
31 juli 2010, 10:42
Hey allemaal

Mijn phaser (Artec Vintage Phaser) staat bij mij heel vaak aan, en begint eigenlijk echt kenmerkend te worden voor mijn geluid (dan wel vooral alleen voor mezelf, aangezien ik (zo goed als) nooit live speel).
Deze Artec phaser vind ik geweldig klinken (geen tonesuck oid, en een specifieke phaser sound). Alleen zou ik het liefst alle controle over mijn phaser willen hebben en mijn phase tone volledig willen kunnen tweaken.
Daarom vielen mijn ogen op de Blackout Effectors Whetstone Phaser, en de Pigtronix EP2. Op het moment neig ik meer naar de Whetstone dan naar de EP2, omdat die laatste ook vooral een envelope filter is.

Zijn er mensen met ervaringen met een van deze twee pedalen? of zelfs met allebei? Of zijn er mensen die nog andere goede phasers weten die vooral gericht zijn op veelzijdigheid?

Alvast bedankt; ik ben benieuwd xD

tommus42
31 juli 2010, 23:57
De Pigtronix is volgens mij erg goed. Tja, zelf heb ik een Ibanez PH7, ik vind 'm heerlijk, maar dat wordt geloof ik niet echt gedeeld. Hij is erg veelzijdig en klinkt goed genoeg. Erg tof is de volume pot.