PDA

View Full Version : Zanger gezocht Zuid-Limburg



JTB
27 juli 2010, 13:38
Wij zijn Bram (drummer, 26) Ben (basist, 20) en Jaap (gitarist, 29) en we spelen iedere zondag in een oefenruimte in Voerendaal. We maken eigen muziek in de metal richting met af en toe wat hardcore invloeden. We zijn hard op zoek naar een zanger en misschien ook een 2e gitarist. We zoeken een zanger die NIET grunt maar voornamelijk clean zingt met af en toe een brul. Bij interesse kunnen enkele nummers per mp3 doorgestuurd worden.

Trecion
27 juli 2010, 15:09
Wat voor speel niveau moet ik aan denken bij 2e gitarist?

JTB
27 juli 2010, 15:35
Ik vind het moeilijk om daar in een juiste gradatie antwoord op te geven. De Drummer en ik (gitarist) spelen al jaren samen, hebben ook al regelmatig opgetreden en wat opgenomen enzo. Maar ik ben absoluut geen Steve Vai oid. Ik ben denk ik een goede slag-gitarist en zeer creatief in het bedenken van eigen nummers, solo-werk is minder voor mij weggelegd. Een 2e gitarist hoeft dit ook niet per se te hebben, we zijn niet op zoek naar de gillende hardrock-solo's van vroeger. Het is meer om de sound lekker dik te maken en eventueel te experimenteren met verschillende partijen.

Trecion
27 juli 2010, 15:58
in dat geval heb ik zeker interesse

JTB
27 juli 2010, 17:22
pm gestuurd