PDA

View Full Version : Guitar world



soup
27 juli 2010, 11:02
Zijn er hier mensen die dit boekje lezen? Als ik het vergelijk met Total Guitar (UK) vind ik het leuker/lekkerder lezen omdat GW Amerikaans is en je daar toch wel iets van merkt qua schrijfstijl wat me dus meer aanspreekt.

Maar wat ik dan weer jammer vind is dat 80% van het blad wordt besteed aan metal-gerelateerde muziek/shred/oude blues-rock nummers en TG dan toch diverser is .


Zijn er buiten deze 2 nog Engels geschreven gitaarbladen van een redelijk niveau?

interessander
27 juli 2010, 11:07
Ik lees af en toe wel eens een gitaarblad en ik moet zegen dat ik juist het tegenovergestelde heb, namelijk dat de engelse schrijfstijl me veel meer aanspreekt.
Ik weet niet hoe je duits is maar Gitarre und Bass is ook een goed blad, en niet duur in vergelijking met de engelse en amerikaanse bladen.

KoenStradlin
27 juli 2010, 11:29
ik lees altijd de gitarist;)
maar soms ook de Total Guitar

Baco
27 juli 2010, 11:37
Ik lees normaliter elke maand de Guitar World, ongeveer het enige gitaarblad dat ik nog lees. Lees ik wel meestal van cover tot cover, over het algemeen best wel ok magazine. Vroeger heb ik ook nog Total Guitar gelezen, maar daar ben ik mee gestopt, heb ruim voldoende met GW.