PDA

View Full Version : The Rolling Stones



TDZH
27 juli 2010, 07:12
De Rolling Stones gaan blijkbaar in wereldtour maken in 2011 of 2012. Staat nog nergens duidelijk weergeven. De Metro krant, en enkele andere internetsite's zeggen dat de Stones officieel uit elkaar gaan. Dit zijn alleen allemaal Nederlandse bronnen. Ik heb nog geen enkele buitenlandse bron kunnen vinden die dit ook zegt. En de Stones zelf hebben ook altijd gezecht dat ze doorgaan tot ze dood neervallen, dus ik neem aan dat Metro onzin uitkraamt.
Die tour, schijnbaar langs enkele grote wereldsteden gaat er wel komen in ieder geval, en ik ga keihard proberen om er heen te gaan!

Barkeepert
28 juli 2010, 14:42
Van wat ik gehoord heb is dat dit definitief hun laatste wereldtour is. Klinkt zeer aannemelijk, maar aan de andere kant: Dat roepen ze al sinds begin jaren 70.

Pete Townshend
28 juli 2010, 16:21
The Sun meldt het ook in Engeland. Daar baseren de Nederlandse artikelen zich ook op.
Denk ook dat het wel een beetje tijd wordt dat de Stones stoppen. Keith Richards staat nog maar wat te poseren op het podium, Ronnie Wood denkt dat als hij een grimas trekt, dat hij een solo speelt, dus tja...
Toch wel een beetje vreemd als ze stoppen. Zolang als ik leef zijn de Rolling Stones er geweest, en dan is het opeens voorbij. Maar ze hebben wel een enorm aantal geweldige rockklassiekers op hun naam staan. Dat staat buiten kijf. En Keef blijft natuurlijk dé rockgitarist.

wireman
26 september 2010, 10:25
Ik denk dat ze pas stoppen als een eentje op het podium omdondert.. Waarschijnlijk Watts, want die begint nu echt wel wat ouder te worden. Richards is al een tijdje dood, maar niemand wil m blijkbaar hebben... zal de sympathy for the devil wel zijn..;) en keith met witte vleugelsjtes zie ik ook niet echt gebeuren..
Maar.. als ze komen.. zal ik wel moeten.. De Stones is een van die bands die je als gitarist een keer gezien moet hebben.. is mij nog steeds niet gelukt. Nu is de kans!.. Toen met Stripped ben ik wel met mn vader op het Malieveld geweest. maar ja.. dat was een live screen.. en geen live live! Ik hoop alleen niet dat ze in die galmbak van een kut-arena spelen. Doe maar in de kuip!
Niet DOE MAAR - in de kuip, maar doe maar in de kuip.. (DOE MAAR in het voorprogramma dan?)

wireman
26 september 2010, 10:26
verrek... ik ben ineens SENIOR MEMBER.. poepoe.. het moet niet gekker worden!