PDA

View Full Version : Weer een nieuwe........



tridderauser
25 juli 2010, 20:33
Hallo mede-forummers,

Ik zal mezelf ook maar eens eventjes voorstellen, wel zo netjes als je hier toch aan het rondsnuffelen bent lijkt mij.

Ik ben 27 jaar en woon in het noorden van het land. Ben altijd al een enorme muziekfreak geweest (alles waar elektrisch-gitaar in voor komt) en heb begin dit jaar besloten om mijzelf de edele kunst van het gitaarspelen machtig te maken, val tot nu toe nog erg tegen maar ga vrolijk verder.
Voor tips en tricks houd ik mij aanbevolen....

Als gear heb ik de beschikking over een LC Spitfire mkII en sinds vorige week een VOX vt30, leuk speeltje trouwens, eerst een Marshall mg10 maar dat is het net niet. Ben daarnaast ook nog aan het knutselen aan een Ibanez 2354, een oudje met helaas veel fretwear maar dat lossen we ook wel weer op.

Hoop dat ik hier een nuttige bijdrage kan leveren en we spreken elkaar vast wel eens.

Gegroet.

SantaX
27 juli 2010, 05:36
Hey welkom kerel! Tenzij je heel handig bent zou ik voor herfretten een lokale bouwer/tech benaderen :ok:
En al het begin is moeilijk! Komt vanzelf goed :D

tridderauser
27 juli 2010, 17:38
Het zelf herfretten was ik ook niet van plan, daarvoor heb ik geen ervaring met dit soort werk. Eruit halen gaat misschien nog wel maar nieuwe erin zetten, no thanks. Je zit ook nog met een binding dus dat maakt het nog weer wat lastiger.
Moet maar even zoeken naar iemand die daar kundig in is, eerst maar eens fatsoenlijk leren spelen op m'n (nep)strat:strat:

Zaishen
27 juli 2010, 21:13
Welkom Tridderauser

DGB
27 juli 2010, 21:35
welkom hier:punk: