PDA

View Full Version : G-dec fifteen



gitaargod
25 juli 2010, 15:55
G-dec fifteen van Fender gekocht speciaal voor gitaarles ivm alle foefjes die het kan.

Na 2 dagen knoeien moet ik helaas zeggen dat het een ramp is de versterker via de pc aan te sturen, ik krijg alleen maar foutmeldingen en een vastgelopen versterker (moet even uit en dan weer aan). De versterker is verder denk ik wel prima, maar de software is een nachtmerrie, eveneens de installatie en uitleg ervan.

Als ik de versterker op de pc aansluit via de meegeleverde usb-kabel dan zou dit toch zichtbaar moeten worden op de computer (verkenner)??

Zijn er misschien andere forumleden die ervaring hebben met dit apparaat.

Moet ik misschien een update (software en/of firmware) doen? Wat zijn de risico's van een firmware update?

Alvast bedankt!

Terminus
25 juli 2010, 18:13
Of je hem zou kunnen zien in de verkenner ligt eraan of je er bestanden op kan zetten. De firmware updaten is alleen een risico als hij willekeurig uitvalt. Als hij uitvalt tijdens de update doet je versterker het niet meer en is het maar de vraag of je hem weer werkend kan krijgen. Dat geld voor alle electronica waarbij de firmware geupgrade kan worden, ook iPod's en zo, dus maak je als hij gewoon normaal werkt als je hem aansluit geen zorgen.