PDA

View Full Version : 9 mei: Voorprogramma WilloW



Bins
2 mei 2003, 09:02
Ja hoor, de 2e gig is binnen. Grappig genoeg is ie de dag voor de eerste gig :grin:

We spelen dus in het voorprogramma van WilloW, en het wordt een ganz grosse party. Het is in de Sowieso (helmerstraat geloof ik)
Ik gok dat het gebeuren rong 9 uur gaat beginnen.

FNaRK
2 mei 2003, 16:11
SowieSo al een leuke tent :lol:

Neem alleen niet teveel gear mee, je moet de trap er mee op en zo groot is het podium niet !

En voor 23:00 uur klaar ivm met buren-overlast

Bins
2 mei 2003, 16:20
Komt wel goed, ik heb sowieso (daar istie weer) niet zoveel gear en we spelen (hopelijk) over de spulletjes van WilloW.

We hoeven ook maar een half uurtje vol te maken, tis meer voor de lol dan wat anders.

Ik heb er wel vet zin in!

sleep_to_saturate
5 mei 2003, 09:41
Dan zie ik je daar Bins,
WilloW zijn aardige gasten en dame overigens. Ook een lekkere band die wel wat publiek trekt..

Bins
5 mei 2003, 13:03
Haha, wat lache,
Jij wordt echt onze nr 1 groepie :grin:
Toch wel extra druk op de ketel, als er een forumlid komt kijken. :razz:

FNaRK
5 mei 2003, 14:34
Guess what...
ik kom wellicht ook wel ff kijken :grin:

sleep_to_saturate
5 mei 2003, 15:08
tja de sowieso is bij mij om de hoek.. en musicon is onze oefenstek. dus je kiest ze wel mooi uit. hehe. :wink:

Bins
5 mei 2003, 15:22
Willow is wel de moeite waard om naar te komen kijken iig. Ik vond het echt heel kicken dat ze (nou ja "ze", Pieter dus) ons gevraagd hebben, ook al was het in dronken toestand op Koninginnenach :grin:

Als jullie maar net doen alsof je ons goed vond, vind ik het allang best :grin:

@S.t.s: welke dag oefenen jullie in Musicon? Wij oefenen daar ook nl.

sleep_to_saturate
5 mei 2003, 16:33
vandaag, s' maandags dus. maar ook vaak 2x in de week, de 2e keer hangt er vanaf wanneer iedereen kan.
Pieter is een toffe gast.. ken hem al een hele tijd. Spuiplein-posse! :grin:

Bins
10 mei 2003, 02:45
Hahaa ja!
Het was heel vet!
Sleep_to_saturate heb ik nog gezien. Hij zei dat we een goede zanger hadden, maar volgens mij was dat gewoon een manier om commentaar op het gitaarwerk te omzeilen :grin:
Grappig feit was ook: Ons was beloofd dat we gratis mochten zuipen.... blijkt achteraf dat we helemaal niet gratis mochten zuipen....maar toen waren we allemaal al lam :grin:

Anywayz, dit was een zeer mooie opwarmer... morgen breken we echt die hele tent daar af, dus kom kijke!!

sleep_to_saturate
10 mei 2003, 11:52
Haha, ja het was wel cool.
Het gitaarwerk was ook wel vet hoor. Veel powerchords en ik had ook nog een solo'tje gezien. klonk allemaal wel goed..
veel succes vanavond.. Ik kan niet komen. Ik heb vanavond 5 mogelijke bands die ik graag wil zien. dus dat schiet niet op. :?

Bins
10 mei 2003, 12:44
Iig cool dat je er was.
Vanavond is een goeie band-avond. Abberation speelt geloof ik en er staat ook iets cools in de Franse, ik ben de naam alleen ff kwijt.

Trouwens, ik vond het echt een zeer meesterlijk sfeertje daaro in de Sowieso. Ik voelde me meteen helemaal op mn gemak. Vet chille tent... En Jannetjes heh...