PDA

View Full Version : Barstool Spitmule



Melv16
24 juli 2010, 16:58
Hallo,

Mijn oom heeft samen met andere mensen een band. Deze heet Barstool Spitmule. Vroeger hebben mijn oom en de gitarist ook al in een andere band gespeeld. De drummer heeft geloof ik ook gedrumt met Helldrive. De gitarist is ook bekend onder de naam Heavy Dré. Zijn eigen naam is Dré Gevers.

Rob Vrolijk zorgt voor de zang. Peter van Dommelen bespeelt de basgitaar. Hij heeft vroeger in de band Simpel gespeeld (zal voor velen hier niet bekend zijn).

Staan nu 3 filmpjes van ze op youtube. Ze hebben al op enkele plaatsen opgetreden.

http://www.youtube.com/user/TheRobvrolijk

Moet wel zeggen dat ik het in het echt veel vetter vind klinken als in de filmpjes.

Wat vinden jullie er van ?

Gert-Jan
25 juli 2010, 13:40
ik vind het niks

MichaelSS
25 juli 2010, 14:48
Gitarist steekt er kwa nivo behoorlijk bovenuit.

Verder niet echt geweldig, imo. Zang is veel te neutraal, mag wel wat reverb-echo op. Bassist pakt enkel de grondnoten zonder loopjes, en de drummer slaat juist elke noot vol.

glennshred
25 juli 2010, 17:41
Verschrikkelijke naam, doet mij denken aan een spugende ezel die op een
barstoel zit en iedereen onderaaaaaaaaaaah.

De muziek daarentegen is wat beter, vooral de gitarist speelt goed.
Goed om 1 a 2 keer naar te luisteren als een geheel maar niet meer ;)

Riky
28 juli 2010, 19:02
Hmm... typische oude lui bandje voor in kroegjes.
Waarschijnlijk lokaal wel wat bekend en maker gewoon muziek voor de lol.

Gitarist is wel goed, maar heeft knaken geluid. De rest vd band vind ik niet zo goed. Bassist heeft ook crap geluid en speelt idd alleen maar grond tonen. Drummer doet te veel zijn best erg goed over te komen, maar hij mag wel wat van de simpelheid van de bassist overnemen.

Nee voor mij te simpele muziek, gespeeld door niet echt fantastische muzikanten.

Solidkick
28 juli 2010, 20:28
<- verhaal ->.... Ze hebben al op enkele plaatsen opgetreden.


En? Dak eraf zeker?

Nummers best okay, maar de uitvoering is mager.
Meer trainen en minder over vroeger lullen is mijn advies. :D

Melv16
28 juli 2010, 23:06
Moet wel zeggen dat ik het in het echt veel vetter vind klinken als in de filmpjes.



Verder lezen de overige bandleden dit ook en heb vanavond al gemerkt tijdens de repetitie dat ze er wel wat mee doen. Loopjes voor de bassist zijn al besproken.

Melv16
10 september 2010, 19:09
Hey,

Er staan 2 nieuwe filmpjes op internet met beter geluid, en er is een nieuw youtube account voor aangemaakt :)

http://www.youtube.com/user/BarstoolSpitmule11