PDA

View Full Version : Zere vinger,Help!!



LesPaul1612
23 juli 2010, 17:30
ik zit nu met een zere ringvinger. Dit is gekomen door het vele soleren. Als ik nu weer ga gitaarspelen krijg ik vreselijke last van die vinger en kan ik niet lekker spelen. Weet iemand iets wat ik op de vinger kan doen om de pijn te verzachten zodat ik nog wel lekker kan oefenen??:???::???:

Exi
23 juli 2010, 17:55
Het beste is gewoon even stoppen tot het weer "genezen" is.
Als je het even een dagje laat rusten voelt het al weer veel beter. Als je door blijft spelen blijf je last houden.
Als je net begint.... Eelt kweken jongen!:D

SantaX
23 juli 2010, 18:55
Tja, rust geven, eelt kweken... en als dat geen opties zijn dan kan ik de Glenn Talloch van harte aanbevelen. Kost 2 keer niets voor een liter en mits je het in ruime hoeveelheden gebruikt voel je helemaal niets meer.

Thyrif
23 juli 2010, 19:06
Tja, rust geven, eelt kweken... en als dat geen opties zijn dan kan ik de Glenn Talloch van harte aanbevelen. Kost 2 keer niets voor een liter en mits je het in ruime hoeveelheden gebruikt voel je helemaal niets meer.

Geen slechte keuze qua gebruiksgemak ook! Ik heb zelf nu GlenFiddich, werkt ook prima!

LesPaul1612
23 juli 2010, 19:18
ok, eelt heb ik genoeg, maar als ik iets te lang ga trekken aan de hoge snaren dan wordt de huid op den duur wat geïrriteerd:)

Beste oplossing is idd rusten. ik ga gewoon een paar daagjes niet spelen en ik zie dan wel weer verder.

Exi
24 juli 2010, 13:53
dan wordt de huis op den duur wat geïrriteerd:)
Geen snarenallergie? (nikkelallergie?):soinnocent:

TimS
24 juli 2010, 14:50
Mooie gelegenheid om je pink je trainen ;)

LesPaul1612
24 juli 2010, 16:33
Geen snarenallergie? (nikkelallergie?):soinnocent:

ehm nee... de snaren zijn gewoon dwars door mijn huid heen geschoten:)
als ik nikkelallergie had was de zijde van mijn hand inmiddels wel weggevreten(Palm muting FTW:blast:)