PDA

View Full Version : Ook even voorstellen



SantaX
22 juli 2010, 19:04
Heej gitaarliefhebbers,

Heb me gisteren aangemeld voor dit forum en een topic geplaatst en ontzettend veel leuke en informatieve reacties gekregen. Ik zou hier zomaar eens een tijdje kunnen blijven hangen, vandaar dat ik me even voorstel.

Wilbert is mijn echte naam, 31 jaartjes jong, speel een jaar of 20-22 (weet het nieteens meer precies). Ben een echte prutser, had veel beter moeten spelen voor de tijd dat ik het doe, maar dat geef helemaal niets want ik heb er heel veel plezier in. Een plectrum heb ik niet in het huis en ik denk ook niet dat ik die investering ooit nog zal doen. Kortom, ik ben een echte snarenplukker met de vingertjes. Mijn speelstijl: blues, barok, romantisch, country verwoven met een popsausje, maar afentoe gewoon raggen vind ik ook wel lekker. Daar wil ik dan soms zelfs zover in gaan dat ik een stuk karton van mijn vloeitjes afscheur en daarmee een... nouja dat is prive eigenlijk.

Hoe dan ook, te gek forum hebben jullie hier! Ben zwaar onder de indruk van de gastvrijheid, kennis en hulp die hier aangeboden word.

Cheers,

SantaX

rocker_71
26 juli 2010, 11:13
Welkom hier. :cheerup:
Ik zie dat je al lekker wat gepost heb in de paar dagen dat je hier bent. :)

SantaX
26 juli 2010, 13:10
Ja te veel vrije tijd en veel research gedaan :soinnocent:

dank je!
(en kleine edit nog: de rede dat ik zoveel post is omdat ik echt heel goed geholpen ben en dan zie je vanzelf weer mensen met vragen die je dan zelf weer kunt beantwoorden, beetje terug doen enzo :) )