PDA

View Full Version : Vibrosonic versus Twin Reverb



iam
1 mei 2003, 19:11
ik heb dus onlangs een Vibrosonic Fender buizencombo gekocht... na een kleine revisie van 100€ is deze nu tiptop in orde...
Biedt iemand mij nu wel zijn Twin Reverb aan voor 450€!!!!!
hij claimt dat er nix aan scheelt;
hij heeft de JBL speakers er zelf ingezet, nieuwe buizen van een paar jaar geleden...
Mijn GAS slaat toe!!! wat moet ik doen? proberen de vibrosonic te verkopen en de twin reverb kopen wetende dat het enigste verschil de 15" speaker is??????
HELP ME!!!!

Robbert
1 mei 2003, 19:19
Maar je wist toch zo zeker dat je het wilde houden bij die Vibrosonic?

Kun je niet die twin erbij kopen? :grin:

iam
1 mei 2003, 19:21
Budget is nogal beperkt tot een 0-tal pleuros :/
valt best wel tegen hé!!

Toaster
1 mei 2003, 19:29
Mijn commerciële geest wordt dan wakker op zo'n moment. Als je hem zelf niet kan kopen zet dan vast een advertentie voor dat ding en bied hem aan voor 700,-

Zeg tegen je maat dat je hem koopt als er een serieuze koper komt.

Heb je toch nog leuk 250,- verdient...

Toaster
1 mei 2003, 19:31
Heb je natuurlijk nog steeds last van GAS en pijn aan je hart. Maar van die 250,- kun je wel een leuke Cube kopen :grin: hehe :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Toaster op 2003-05-01 19:34 ]</font>

the sure thing
4 mei 2003, 21:50
... ik heb beiden gehad: een Twin en een Vibrosonic (beiden uit ongeveer hetzelfde tijdperk en met JBL speaker(s)). Ik vond het geluid van de 15" toch mooier en voller klinken. Ik snap de Twinners niet: de Vibrosonic klinkt mooier! Maar goed: de vibrosonic is een stuk goedkoper.

iam
6 mei 2003, 11:10
heb dus die twin gekocht...
sta nu met twee beauty's op mn kot...
weet niet welke ik moet verkopen (dat moet zoiezo gebeuren)
de twin is wel luider op zelfde niveau als twin... maar dat komt door de twee speakers zeker?

habberdoedas
9 mei 2003, 19:10
Las ik ook niet ergens op Gitaar Markt dat iemand een Vibroking te koop had € 2500. Misschien ook een leuke amp voor je ?verzameling? Geen slecht woord over je twee huidige versters hoor. Maar als je de Vibroking erbij neemt, dan heb je echt het amp walhalla in huis.

iam
10 mei 2003, 22:16
nog niet echt van plan collectie aan te leggen...
komt nog wel, alsk afgestudeerd ben en veeeeel kluiten verdien :smile: