PDA

View Full Version : van mij ook een geluidfile:D



Probe-guy
1 mei 2003, 18:35
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Probe-guy op 2003-05-01 21:00 ]</font>

Fluffy
1 mei 2003, 18:44
hey lang niet gesproken

de link niet werken

Probe-guy
1 mei 2003, 18:47
jah toen ik dit poste was hij nog aan het uploaden :S nu nog steeds al 75 %

het is trouwens dus LATELY van stevie wonder maar wij (klasgenoot en ik ) zingen de versie van KC &amp; jojo

Probe-guy
1 mei 2003, 18:53
HIJS KLAAR!!:D

Mithrandir
1 mei 2003, 20:42
wow, 1 van jullie kan best goed zingen, wel als een homo, maar niet verkeerd.

maar eigenlijk moet je wel behoorlijk ziek zijn om zoiets als dit serieus te willen opnemen. Wat een schijtmuziek.

Swan
1 mei 2003, 20:54
wat ongelofelijk fucking GAY
en waar zijn de gitaren

?echo
1 mei 2003, 21:01
MUHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAA, als diegene die dit meesterwerk gemaakt heeft maar niet gehoord.

Ik lach trrouwens om dat sound system, die beats komen een beetje te laat in, of ik ben gewoon een randdebiel.

Negative K3 fan
1 mei 2003, 21:03
echo, ligt niet aan jouw, ik hoor het ook.

het is echt ongeloofelijk homosexueel en fout en vals en kut.

gadver, ik vind maar dat de topicstarter geband meot wordeen dat hij deze occulte dingen aan ons durft te laten horen.

moretel
1 mei 2003, 21:07
Na 2 minuten afspelen gestopt, dat gebeurd zelden, zelfs kitaarhiero redt hier het einde :grin:

?echo
1 mei 2003, 21:07
juist ja.

Mithrandir
1 mei 2003, 21:11
verrek, hij heeft he linkje weggehaald. Dat is niet zo netjes. Wie heeft hem gedowned en kan hem weer ff online zetten, want hij moet toch nog wel ff wat meer afgezeken worden.

hoofd
1 mei 2003, 21:16
Kutzooi, zo te horen heb ik iets gemist :sad:.

Mithrandir
1 mei 2003, 21:19
langleve de temporary internet files, zonde van mijn webspace maar dit mag de anderen toch niet ontnomen worden:
http://home.hccnet.nl/e.duinsbergen/Lately.mp3

&lt;edit>hij staat er&lt;/edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-01 21:23 ]</font>

hoofd
1 mei 2003, 21:36
AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!
Wat een pokkeherrie!!!! Daar kan Kitaar nog een puntje aan zuigen!
Waarom hebben jullie dit in godsnaam opgenomen? Wat ging er om in jullie koppen toen jullie dit speelde en zongen?

Ic3glov3
1 mei 2003, 21:38
Laat ze maar lullen probe gay
Ik vind het heel erg goed je hebt echt talent.

green_day
1 mei 2003, 22:11
hey mith cool van je dat je et er nog ff op zet :grin:

en on-topic: HAHAHAHAHHA jemig man wat is dit gay! :eek:
tip: ga mee doen aan idols

Akira
1 mei 2003, 22:19
Tis niet NIET NIET NIET mijn muziek, en ik vind er geen ruk aan.
Maar ik zou er voor tekenen om zo te kunnen zingen.
Ik bedoel, tis niet WERELDS, maar wel gewoon goed.

Guitarfreak
1 mei 2003, 23:07
*SPONTANE ERECTIE! jezus wat een onmeunige KUUUUUUUUUUT MUZIEK!

Negative K3 fan
1 mei 2003, 23:28
jij krijgt erecties van slechte muziek???

weirdo

hoofd
1 mei 2003, 23:46
Lennart, jij krijgt erecties van schijtende vadsige wijven...

pimmetje
2 mei 2003, 01:19
Lennart uitschelden is vrijwel altijd goed, maar je moet iemand uit Haaksbergen niet kwalijk nemen dat hij zwaar afwijkende seksuele voorkeuren heeft.

Over die muziek van Mariah &amp; the Careys... ik heb sinds de eerste rondes Idols niet meer zo hard om muziek gelachen.

Als je langs 't zwaar homo-erotische karakter spit, is 't voor een goed deel nog niet eens zo rot gezongen Alleen probeer in godsnaam niet met je stem uit te halen als je dat gewoon NIET onder controle hebt. Dat wordt gewoon direct lachwekkend lawaai.

Op 3:36 zit een hele leuke dat de een met extra volume begint te hinniken en de ander er net niet lekker getimed en ook nog net off-key doorheen begint te balken... meesterlijk grappig.

alhambra
2 mei 2003, 08:19
Lennart, jij krijgt erecties van schijtende vadsige wijven...

Mthead dat zijn gewoon koeien man, tsssssssss amsterdammers he.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: alhambra op 2003-05-02 08:20 ]</font>

O ja laat ik ook nog wat over die poel van geluidsoverlast zeggen.

Ik moet zeggen dat deze muziek mij wel mee terug neemt naar het oude leusden.
Door een mooie ochtend mist zie ik 2 ras echte leusdenaren hand in hand het c.o.c. uitlopen met van geilheid en liefde doorlopen ogen hunkerend naar wilde sex met behaarde mannen.

Kortom: HOMO'S .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: alhambra op 2003-05-02 08:26 ]</font>

Ic3gl0vE
2 mei 2003, 11:27
ik luister het nu... en de hi-hat is goeeed! vooral leuk dat 'ie OVERAL bovenuit komt.

Sorry, maar ik vind het zeg maar uhh... KUT

Probe-guy
2 mei 2003, 12:27
okee mijn fout dit hier neer te zetten khad kunnen weten dat dit niet "jullie" soort muziek is en het gaat ook om de zang ik weet ook wel dat de drum ernaast zit maar dat komt omdat ik NOG geen drumcomputer heb en we het dus zelf op gehoor met de synth moesten indrummen dus die klopte wat de zang betreft dat het niet onder controle is vind ik dat DIEGENE egt is langs me zanglerares moet gaan (klasgenoot en ik zijn allebei op het rotterdams conservatorium zijn aangenomen) en dit is ook egt NERGENS vals (oke 1 x wel maar dat kwam vanwege een fout akoord) maarjah dan zal ik hier voor muziek wel nix meer posten want dit is muziek waar je ZANG goed in naar voren komt en khad kunnen weten dat jullie dat gelijk als homo zouden bestempelen (tniveau ligt hier dus egt laag ) omdat iemand GOED kan zingen is het een homo (BULLSHIT)
maarjah de tyfus allemaal :grin:

Mithrandir
2 mei 2003, 12:44
Dat je goed kunt zingen is waar (ik weet niet welke van de 2 jij was, maar 1 was beduidend beter).

Alleen de manier van zingen is zo gay, vooral die vreselijke R&amp;B vibrato. Het is heel erg poppie en valt dus absoluut buiten de muzieksmaak van het merendeel van de forummers.

Waarschijnlijk had je positievere reacties gehad op musicforum.nl en misschien hadden jullie het acapella moeten opnemen, dat had ik wel willen horen.

Conclusie: Zang is goed en dat maakt je geen homo. Repertoire is tres fout en dat maakt je wel wel homo :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-02 12:47 ]</font>

moretel
2 mei 2003, 12:55
De zang is net zo als je zinsbouw,
ik wil best geloven dat jullie beter kunnen dan dit maar met deze zangstijl zit je vast in de pophoek daar hoor je meer van dit soort karakterloze zang, althans in mijn oren.
Ik hoor liever een zanger met strot laten we maar zeggen.

geeeeeuw

Probe-guy
2 mei 2003, 12:57
kheb um ook acapella kheb um ook met alleen piano en bas maar dan had ik alsnog dezelfde reacties gehaad

Probe-guy
2 mei 2003, 12:59
hij zit in de pophoek en ik zit op de musical afdeling wat ook wel te horen is want hij doet die pop dingem

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Probe-guy op 2003-05-02 13:07 ]</font>

pimmetje
2 mei 2003, 14:59
Goed om te horen dat je 't zelf niet vals vond en dat je een stickertje van je zanglerares hebt gekregen.

Zullen we 't dan op dissonant houden? :grin:

Bouke
2 mei 2003, 20:29
en dit is ook egt NERGENS vals

Maar gelukkig heb je wel humor :grin:

Jullie zingen niet slecht, maar ook niet interessant. Misschien komt dat omdat ik de stijl niet leuk vind, maar al dat gefriemel in de hoogte brengt je echt niet extra's. Net of alle r&amp;b'ers dat perse moeten doen ofzo...

Nou ik dit zo typ, bedenk ik ineens dat ik zelf een van de meest cliché muziekstijlen speel met de meest cliché licks, etc, maar daar gaat het nu niet over :grin:

't is hier en daar behoorlijk vals, geloof me. Daar helpt je conservatorium (nog) niks aan. Gewoon lekker verder oefenen en probeer dingen te zingen die wat origineler zijn, iig wat interessanter voor mensen op een gitaarforum. De gitaren vond ik trouwens helemaal te gek!!!

Bouke

?echo
3 mei 2003, 00:04
Kijk, die jongens hebben wel talent, maar daar moet je niet mee aankomen bij een forum voor gitaristen. Talent in overvloed.
Ik heb trouwens de schijt aan wannabees :lol:

(de drum mocht strakker, want dit slaat alles)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ?echo op 2003-05-03 00:05 ]</font>

sebass
3 mei 2003, 13:47
Ik vind het goed gezongen hoor. Er zitten wel een paar kleine foutjes in waar de zang er net iets tegen aanzit (bijv 1:32, 5:00, meestal in een klein loopje waar een toon dan niet helemaal lekker op zijn plaats komt. Talent is er zeker wel.
De mix is overigens rampzalig. Gebruik nooit meer een synth voor de drums, waarom heb je niet gewoon even op een drumstel ingespeeld gewoon basis ritme lekker simpel. De zang komt in het eerste stuk niet goed naar voren, de lage noten verdwijnen bijna onder die hi-hat.
Verder vind ik het wel goed.

Ic3gl0vE
3 mei 2003, 16:25
Op 2003-05-02 12:27, schreef Probe-guy:
omdat ik NOG geen drumcomputer heb en we het dus zelf op gehoor met de synth moesten indrummen

(tniveau ligt hier dus egt laag )


1.) drumsoftware is gratis van internet te halen
2.) waarom zou het niet strak zijn als het 'op gehoor' moet? En als je een timingprobleem hebt (en dat heb je dus) gebruik je toch een sequencerprogramma? een demo van Cubase bijvoorbeeld is gratis te downloaden van http://www.steinberg.net
3.) Het niveau hier dus echt laag bedoel je. Wie heeft hier nou een laag niveau? Let een beetje op je spelling

Probe-guy
3 mei 2003, 20:33
die drum ligt zo kijk: we hadden op de synth eerst de hihat opgenomen door 2 maten in te spelen dat gekopieerd (vandaar dat het scheef staat (wat betreft dat ie te hard stond geef ik je ook gelijk) ) En de bassdrum en snare zijn ook 2 maten of 3 maten ingespeeld en gekopieerd vandaar dat ie er niet strak onder zit maar ik krijg binnenkort een drumcomputer dus dan is dat ook weer weg

SiNiSTRaL
3 mei 2003, 22:34
dude ik luister het nu pas....van begin tot eind aan een stuk door zitten lachen....alleen het begin al man, net celine dion...en dan de stem (ook celine dion)
je klinkt net als die flikker van idols....allebei :grin:
maar verder wel ok hoor :grin:

sebass
4 mei 2003, 02:33
Wat zeiken jullie nou op het stemgeluid. Het is echt goed hoor. Zeker alleen grunten gewend.

Barret Wallace
4 mei 2003, 11:27
i agree with sebass jullie zeiken meteen iets af als het jullie stijl niet is, et is best goed gezongen :smile:

Probe-guy
4 mei 2003, 13:26
is dankbaar:D voor de steun van sebass &amp; Barret wallace

Barret Wallace
4 mei 2003, 13:46
ja leuk, voortaan niet cross posten en de link weghalen als je negatieve kritiek krijgt

Probe-guy
4 mei 2003, 16:22
ik haalde de link weg omdat ik na die 2 reacties al wist dat het dus niet hen smaak was

Mithrandir
4 mei 2003, 16:27
ik heb hem ondertussen weer van mijn webspace afgehaald hoor.

sunday violence
4 mei 2003, 17:06
ja shit man, ik wilde m net downloaden. Ik hou wel van een beetje leedvermaak. KAn je m er nog niet ff opzetten, ben namelijk erg nieuwsgierig naar die homoshit

Ic3gl0vE
4 mei 2003, 17:26
Op 2003-05-03 20:33, schreef Probe-guy:
die drum ligt zo kijk: we hadden op de synth eerst de hihat opgenomen door 2 maten in te spelen dat gekopieerd (vandaar dat het scheef staat (wat betreft dat ie te hard stond geef ik je ook gelijk) ) En de bassdrum en snare zijn ook 2 maten of 3 maten ingespeeld en gekopieerd vandaar dat ie er niet strak onder zit maar ik krijg binnenkort een drumcomputer dus dan is dat ook weer weg


Tja.. ik zie echt geen enkele reden waarom het dan niet strak zou kunnen zijn. Maar goed veel plezier met je drumcomputer

sebass
5 mei 2003, 02:33
Je hebt toch wel eerst de "drum" partij opgenomen en daarna de piano?

Probe-guy
5 mei 2003, 23:43
jah maar hier ging alles wat fout kon gaan enzo we begonnen om 2 uur smiddags maar om 3 uur snachts was ie pas klaar en verneukt
maar kheb nu al andre gemaakt met strakke beat enzo alleen nog nieuwe zang eroverheen maar ik zal hem jullie besparen

sebass
6 mei 2003, 01:32
Hmm ik zou hem wel willen horen. Hee wanneer is er weer een voorspeelavond. Eind mei toch? Ik kom denk ik wel kijken. Altijd leuk om te zien.

Probe-guy
6 mei 2003, 14:52
jah woensdag 28 mei

kzal maar niet zeggen dat ik dan ook zing :grin: