PDA

View Full Version : boss metalzone mt-2 vs zoom tm-01 tri metal



vis
1 mei 2003, 18:27
ik speel voornamelijk hardcore/metalcore en nu is mijn vraag welke van de twee?
als je nog een andere suggestie hebt in ongeveer dezelfde prijsklasse hoor ik het graag

Mitch
1 mei 2003, 18:32
Waar is jorrit om de Tri-Metal aan te prijzen ? :smile:

MegaDrive
2 mei 2003, 11:20
Definately de Tri-metal. Superapparaat. Ben hem naar aanleiding van de kritieken gaan testen en hij klinkt veel beter en voller dan de MT2. Alleen aan beginnen als je extreme scheur of NU-metal-core achtige grog wilt brouwen :grin:

Swan
2 mei 2003, 12:49
is de tri metal minder buzzy dan de mt2?

jorrit
2 mei 2003, 14:49
jaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik al....

tri metal - stil, lekker vol, 3 stages gain, true bypass...(t enigste nadeel vond ik dat t wat langer duurde om dr precies jou geluid uit te halen...maar goed dan heb je ook wat...)

boss mt2 - ruis, lawaai, kraak, piep, zuigt tone, 2 stages gain en ga zo maar door...

SIMPELE KEUZE!

:grin:

vis
2 mei 2003, 18:16
hmm als je het zo stelt wel, maar nu heb ik het idee dat je niet helemaal objectief bent :razz:

skabouter
2 mei 2003, 18:22
man, ik moet die tri-metal nog steeds horen.
ik gebruik metal-zone, en ben dik tevreden voor wat ik speel, maar jor blijft maar zeggen dat ie zooooo super is :grin:
moet wel ff horen

ander alternatief: marshall Jackhammer !!
kheb er nu 1 thuis, vind hem niet geweldig, maar past wel in het rijtje, en is meer een kwestie van smaak, hij is niet slecht !

Mitch
2 mei 2003, 18:23
Gebruik anders eens de zoekfunctie op "metalzone, MT-2 " of zo. Zul je zien hoeveel mensen een extra EQ-pedaal nodig hebben om hem goed te laten klinken. Belachelijk gewoon. En maar vol houden dat -ie zo tof is....
Bedenk wel: thuis of over een simpele amp klinkt zo iets al gauw leuk. Op wat hoger volume, in een band of over een buizenversterker klinken dergelijke bakkies als de MT 2 al weer een stuk minder.

vis
2 mei 2003, 18:31
tegen de tijd dat ik het geld heb voor een buzenamp is die metalzone waarschijnlijk de deur al weer uit dus daar hoef ik het niet om te laten, maar zoals het er nu voorstaat wordt het waarschijnlijk toch wel de trimetal

skabouter
3 mei 2003, 16:29
die wil ik ook wel, als ik hem goed kan keuren. ik kan dat ding alleen nergens vinden. geen winkel heeft um !

Mitch
3 mei 2003, 18:41
Bij Feedback Rotterdam hebben ze 'm. Als laatste van de serie overigens, want de lijn analoge pedalen van ZOOM is al weer opgeheven

skabouter
3 mei 2003, 19:56
juist daarom. ik zie hem nergens. :sad: wat kost zo`n ding ?

Mitch
4 mei 2003, 13:12
Ik zei al: Feedback heeft 'm.

Je zou dan ook kunnen proberen om http://www.feedback.nl in te tikken, gaat een stuk sneller.........ahum........:razz:

skabouter
4 mei 2003, 15:00
hihi, je hebt gelijk.....sorry :$

I`m just lazy

Mitch
4 mei 2003, 15:16
Aren't we all ? :smile:

In Rotterdam hadden ze trouwens ook nog een tweedehandsje liggen (laatste keer dat ik er was een week of drie terug). Als je OV hebt nog wel een optie, kan je 'm uitproberen en goedkoop scoren.
De site zegt trouwens niet alles hoor....ik wilde de Ultrafuzz uitproberen, maar ze hadden alleen de Tri-Metal nog. Voor Piet Snot erheen gereden, erg fijn !

skabouter
4 mei 2003, 15:56
oeee, das erg kut. ik heb nog geen ov, volgend jaar pas weer. maar ik kan wel met een vriend met korting erheen ofzo.maargoed, kijk wel.

ik zou altijd ff bellen als ik ver ga. ik had al 2 maanden lang een s2120xav bij feedback op het oog, en ze hadden er maar 1. ik belde de ochtend dat ik er heenging zelfs nog op om te checken of ze hem nog wel hadden.... :grin:

2 maanden 1 supermooie gitaar in huis, das een risico.....

jorrit
4 mei 2003, 17:43
gaat de analoge serie dr uit??/

dan moet ik dus opschieten om nog een hyperlead aan te schaffen...

vis
4 mei 2003, 19:27
hmm het wordt nog vrij duur voor mij om dat ding tweedehands te kopen en er met de trein heen te rijden :sad:

Mitch
4 mei 2003, 22:24
@jorrit: is er al uit.
@vis: verzenden kan ook, kijk op de site.

Stitch
4 mei 2003, 22:26
bij feedback 2ehands nog steeds een respectabele 89 euro....met 7,5+5 euro verzendkosten...zit je op 101,5 euro kan je net zo goed lokaal een nieuwe kopen a 105

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Stitch op 2003-05-05 11:21 ]</font>

Neo Groove Zystem
12 mei 2003, 17:18
Probeer maar de line6 DM4..het is een voetpedaal en je haren slaan stijl achterover als je em indrukt. Echt waar!! De beste hardcore/metal geluiden die je je in die prijsklasse kan bedenken

Stitch
12 mei 2003, 19:39
.....en zo zijn er tig "het BESTE echt HET BESTE metal pedaal" op de markt....kwestie van smaak.

vis
13 mei 2003, 17:06
Op 2003-05-12 17:18, schreef Neo Groove Zystem:
Probeer maar de line6 DM4..het is een voetpedaal en je haren slaan stijl achterover als je em indrukt. Echt waar!! De beste hardcore/metal geluiden die je je in die prijsklasse kan bedenken


die zit alleen wel in een iets andere prijsklasse..