PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht voor een jam Wolvega Friesland



boldaslove
16 juli 2010, 13:05
Hallo,

Iemand heeft voor mij een jam georganiseerd waarbij ik de hele avond zal zingen. Ik zoek daarvoor nog enkele muzikanten waaronder nog een bassist die vooral de songs van Jimi Hendrix en Led Zeppelin speelt, en een funky bassist(Mother's Finest enz), nog een drummer(blues/rock/funk), een toetsenist (de Doors, Joss Stone, Tina Turner, Rare Earth enz), 2 achtergrondzangers of zangeressen, en een klein groepje blazers(James Brown enz). Maar speel je wat anders dan mag je natuurlijk altijd reageren.

De jam zal worden gehouden in Wolvega op zaterdagavond 11 september. Het reportoire is vooral de wat oudere rock/blues muziek, zoals Jimi Hendrix, Deep Purple, maar ook de wat nieuwere zoals Anouk en Skunk Anansie en wat soul en funk. Het is een wat andere jam dan normale jams, een wat meer georganiseerde jam met publiek, dat betekent dat iedereen van te voren weet wat en met wie hij of zij gaat spelen, zodat het ook leuk voor het publiek is. Dit door middel van een keuze die iedereen ruim vooraf maakt uit een lijst van songs.

Als je belang hebt stuur me dan aub een email met evt een mp3 of link naar een youtube filmpje van jou, zodat ik je kan horen spelen. Ik stuur je dan de rest van de uitleg over de jam naar je toe.

Groetjes,

Jenny
jennyparfum@yahoo.com