PDA

View Full Version : Ventilatierooster??



Thiez
16 juli 2010, 11:42
Ik heb eventjes een los topic aangemaakt omdat mijn versterker topic niet veel gelezen word denk ik en zo misschien tips misloop.

Ik ben bezig een versterkertje te bouwen maar nu wil ik bovenin een langwerpig ventilatierooster boven de buizen. Nu had ik daarvoor een JCM800 rooster besteld maar bij binnenkomst heb ik ondekt dat deze een beetje groot staat erop aangezien mijn topje maar een 3/4 is van een normale buizentop.

Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar een passend roostertje maar kan helemaal nergens iets vinden. Is er iemand die weet waar ik een roostertje vandaan kan halen?
Het maakt me niet uit wat het is, ik heb zelf ook al gekeken naar keukenventilatie enzo maar die zijn allemaal te breed of te lang.

Iemand die een tip heeft waar ik een roostertje van ongeveer 50x300mm vandaan kan halen?

snaarplukker
16 juli 2010, 13:35
Stukje inkorten?;)

budje
16 juli 2010, 13:41
naar de kringloopwinkel? (of vraag aaronstonebeat, die heeft voor zijn gitaren ook geweldige doe het zelf ideeen!)

Thiez
16 juli 2010, 13:47
Inkorten gaat niet mooi worden. Ik ga binnenkort even naar de bouwmarkt om te kijken naar muizenroostertjes. die roostertjes die in de spouwmuur komen ipv een steen. Dat zou ideale maat zijn. Alleen nog even kijken of ze beetje mooi eruit zien.

cluseau
16 juli 2010, 13:48
Iemand die een tip heeft waar ik een roostertje van ongeveer 50x300mm vandaan kan halen?

Loop dan gewoon naar een goede ijzerwinkel. Daar kun je in alle soorten en maten gaas of geperforeerd plaatwerk kopen. Een stuk kippegaas zou natuurlijk ook al werken al staat dat voor geen meter.

Frans.

Frits van Mourik
17 juli 2010, 00:41
Wat je wellicht zoekt, is strekmetaal.
Google = your friend!