PDA

View Full Version : warmoth ervaring?



godman
15 juli 2010, 23:54
Hallo Collegea Gitaristen,

Ik sta op het punt om een gitaar bij warmoth te bestellen.
Het ziet er allemaal goed uit en ik ben zeer benieuwd.

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met warmoth?

hoe is de service?
wat is de kwaliteit?
hoe lang duurt het voordat je spullen aankomen?

Ik vindt wat extra info en bevindingen van jullie toch wel ef handig om mee te nemen
in mijn besluit voordat ik ga bestellen.


Laat maar komen dat commentaar..:-)
Thanx,
Vincent

Mitch
15 juli 2010, 23:55
Pak de zoekfunctie er maar eens bij, is al aardig wat over gekletst hier.

Henri H
15 juli 2010, 23:57
Hehe, jij hebt onder een steen gelegen de laatste 6 jaar?

Zoek eens op wat posts van Orpheo in dit subforum....

Mitch
15 juli 2010, 23:59
Hangt er vanaf door welke bril je het wil zien, maar toch succes met die zoekfunctie ;)

Henri H
16 juli 2010, 00:03
Ja, houd er rekening mee dat die bril van Orpheo behoorlijk roze gekleurd is, maar er zijn zeker meer mensen die best positief zijn over Warmoth.

Resultaat van mijn zoekactie: 276 topics :D (http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?searchid=306095)

godman
16 juli 2010, 00:07
ow hehe,

het grappige is dat ik me de pleuris heb gezocht naar die "zoek" knop.

En nu zie ik `m hierboven staan...

godman
16 juli 2010, 00:14
yep, iid een hoop warmoth topics gevonden.

bloed deze toch een beetje dood... jammer:-)

Henri H
16 juli 2010, 00:16
Hehe, de interface van dit forum is redelijk standaard volgens mij.
Tip: als je iets zoekt m.b.t. b.v. elektrische gitaren, zoals in dit geval dus, kun je het beste naar dat betreffende subforum gaan.
Daar zit een knop "zoeken in dit forum".
Hetzelfde geld voor een specifiek topic, ook daarvoor zit er een knop "zoek in deze discussie", best handig.
Enige nadeel, je mag maar 1 x per minuut een zoekactie doen.
Met Google zijn er dan ook nog mogelijkheden, loopt ergens een draadje over in het subforum "Algemeen".

Chocola
16 juli 2010, 00:18
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=site%3Awww.gitaarnet.nl%2Fforum+warmoth&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Je kunt ook i.c.m. Orpheo of alleen Orpheo intypen uiteraard, krijg je sowieso ook alle Warmoth topics :D. Wellicht kan het ook geen kwaad om met specifieke vragen naar hem te gaan, buiten zijn subjectieve blik op Warmoth heeft hij er toch erg veel objectieve kennis en ervaringen mee.

macwilliams
16 juli 2010, 00:23
Ik heb een tijdje geleden een tweedehands warmoth fatneck strathals gekocht.
De kwaliteit is gewoon prima in orde. Geen gekleurde bril hiero.

De LP's van orpheo zijn zeker de moeite waard om te bekijken.
Mocht ik ooit rechtstreeks bij warmoth willen bestellen dan vraag ik hem om het een of ander in specificaties te "vertalen".

Orgasmocaster
16 juli 2010, 00:24
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=site%3Awww.gitaarnet.nl%2Fforum+warmoth&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Je kunt ook i.c.m. Orpheo of alleen Orpheo intypen uiteraard, krijg je sowieso ook alle Warmoth topics :D. Wellicht kan het ook geen kwaad om met specifieke vragen naar hem te gaan, buiten zijn subjectieve blik op Warmoth heeft hij er toch erg veel objectieve kennis en ervaringen mee.

Heeee, ik voel me toch wel een beetje uitgesloten.. ik heb minstens zoveel Warmoth parts gekocht als Orpheo.. :sneaky: en ik wordt hier niet genoemd? :p

geert1976
16 juli 2010, 00:35
Heeee, ik voel me toch wel een beetje uitgesloten.. ik heb minstens zoveel Warmoth parts gekocht als Orpheo.. :sneaky: en ik wordt hier niet genoemd? :p

Rustig, kalm, jouw gitaren zijn mooi, post een paar van die Warmoth projecten (Jij had toch die geile Tele) :ok:

Orgasmocaster
16 juli 2010, 04:31
Rustig, kalm, jouw gitaren zijn mooi, post een paar van die Warmoth projecten (Jij had toch die geile Tele) :ok:

het was maar een grap... maar toch: warmoth's posted!

Mitch
16 juli 2010, 08:54
Heeee, ik voel me toch wel een beetje uitgesloten.. ik heb minstens zoveel Warmoth parts gekocht als Orpheo.. :sneaky: en ik wordt hier niet genoemd? :p

Nee, je wordt pas serieus genomen als je er in iedere discussie uitvoerig op ingaat, tegen iedere tegenstander in gaat en te pas en te onpas als advies in topcs geeft dat iemand naar Warmoth moet kijken :D
Serieus: mooi spul, zo lang je goed weet wat je wil.

Orgasmocaster
16 juli 2010, 16:28
Ik zal beter mijn best doen ;)

Chocola
16 juli 2010, 17:02
Heeee, ik voel me toch wel een beetje uitgesloten.. ik heb minstens zoveel Warmoth parts gekocht als Orpheo.. :sneaky: en ik wordt hier niet genoemd? :p

Sorry mijnheer Orgasmo :D.

Uiteraard jij ook, maar zoals Mitch al zegt: je profileert je een stuk minder als Warmothgast. Heeft ook zijn positieve kanten, je staat niet bekend als Warmoth-fanboy, i.t.t. Orpheo :D.

YannickH
16 juli 2010, 17:07
er zou een "post je warmoth gitaar topic"moeten komen.

zeppo
16 juli 2010, 17:13
Warmoth in de titel, topic bijna een dag oud, en nog geen Orpheo?
Issie ziek misschien?
.
/edit: even teruggelezen: Hey Orgasmocaster is er wel al ... (anders voelt 'ie zich niet zere neus genomen)

Chocola
16 juli 2010, 17:16
er zou een "post je warmoth gitaar topic"moeten komen.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=99624

Bestaat al een tijdje.

hugo
16 juli 2010, 17:20
Ik heb ook een warmoth, ben erg blij mee, wilde oorspronkelijk een washburn N4 maar vond die specs niet zo indrukwekkend en wil geen floyd rose.

Ik heb een soloist gekocht en de breedste hals, is wel even wennen maar ben er nu blij mee. RVS frets ook aan te raden. Ik zou ook meteen de hardware mee bestellen, ik heb nog onderdelen moeten kopen bij tonefactory en dat is echt troep, het goud van de neck-plate is nu al voor de helft verdwenen.

Go for it!

Orgasmocaster
16 juli 2010, 17:22
Warmoth in de titel, topic bijna een dag oud, en nog geen Orpheo?
Issie ziek misschien?
.
/edit: even teruggelezen: Hey Orgasmocaster is er wel al ... (anders voelt 'ie zich niet zere neus genomen)

Dank je ;)

Sinner1980
16 juli 2010, 17:30
Blijft toch jammer dat je geen nitro finish bij Warmoth kan bestellen,op de body dan bedoel ik,verders best leuk spul hoor,heb al eens wat projectjes van anderen vast mogen houden;net echt;)

fred dons
16 juli 2010, 18:06
Heeee, ik voel me toch wel een beetje uitgesloten.. ik heb minstens zoveel Warmoth parts gekocht als Orpheo.. :sneaky: en ik wordt hier niet genoemd? :p

ik heb er lekker toch meer :D (maar ik vind het wel prettig om niet genoemd te worden)