PDA

View Full Version : Bill Lawrence pickups binnen



Murdock
15 juli 2010, 20:24
Hoi,
Heb na 2maanden wachten, eindelijk de pickups binnengekregen.
een 500R en een 500XL in creme kleur en shielded,

Maar het probleem is , dat ik ze er toch niet uit zie vinden op mijn les paul.

Denk dat ik ze weer weg doe

budje
15 juli 2010, 20:25
post dan een foto joh, kunnen wij ook mee oordelen :crazyhappy:

LesPaul1612
15 juli 2010, 20:25
Het gaat bij pickups toch om de klank:dontgeti:

macwilliams
15 juli 2010, 21:15
Nee joh, wtf klank. Het hoeft er alleen maar vet cool uit te zien.

Murdock
15 juli 2010, 21:51
Nee joh, wtf klank. Het hoeft er alleen maar vet cool uit te zien.

Het oog wil natuurlijk ook wat

LesPaul1612
15 juli 2010, 22:00
inderdaad, wij spelen hier natuurlijk allemaal gitaar om de dames te versieren, hoe het klinkt zal ons worst wezen(daarom hangt Macs woonkamer ook vol gibbies:seriousf:)

aaronstonebeat
15 juli 2010, 22:32
inderdaad, wij spelen hier natuurlijk allemaal gitaar om de dames te versieren, hoe het klinkt zal ons worst wezen(daarom hangt Macs woonkamer ook vol gibbies:seriousf:)

Ik heb het laatst haarfijn uitgelegd gezien:

How to really suck on guitar - the secret revealed! (http://www.youtube.com/watch?v=5e7b2RoolQY&playnext_from=TL&videos=g0rNWONLh8I)

Tip 1: stemmechanieken, 'make sure they're aligned in the same direction; very important :seriousf:

Ben ook wel benieuwd naar het visuele aspect. Foto's !!!

macwilliams
15 juli 2010, 22:35
inderdaad, wij spelen hier natuurlijk allemaal gitaar om de dames te versieren, hoe het klinkt zal ons worst wezen(daarom hangt Macs woonkamer ook vol gibbies:seriousf:)

De custom voor de echte dames
de goldtop voor de sluts
de studio just for casual sex.

De strat is om homo's bij me weg te slaan.

macwilliams
15 juli 2010, 22:37
Het oog wil natuurlijk ook wat

Doe er dan van die open kapjes op zoals ik op de prails heb.
Gewoon bij tonefactory bestellen.

aaronstonebeat
15 juli 2010, 22:45
Maar het probleem is , dat ik ze er toch niet uit zie vinden op mijn les paul.


Nogmaals flauw, maar kan het even niet laten.

We begrijpen het allemaal verkeerd: elementen zijn bedoeld om uitvindingen te doen en op de gitaar in kwestie ziet de eigenaar dat er niet van komen.

Vergeef me :makeup:

barno
15 juli 2010, 22:51
Ik heb het laatst haarfijn uitgelegd gezien:

How to really suck on guitar - the secret revealed! (http://www.youtube.com/watch?v=5e7b2RoolQY&playnext_from=TL&videos=g0rNWONLh8I)

Tip 1: stemmechanieken, 'make sure they're aligned in the same direction; very important :seriousf:

Ben ook wel benieuwd naar het visuele aspect. Foto's !!!

hilarisch filmpje. was ooit op een gig waar zoontje van de bassist tijdens de break de tuners idd mooi had uitgelijnd, hij kwam er pas achter toen het te laat was ...

ben het overigens niet eens met mensen die beweren dat sound belangrijker is dan looks voor de grote meerderheid van gitaristen, meer nog, de meesten kunnen sound onmogelijk loskoppelen van looks al zullen ze dat never toegeven :)

macwilliams
15 juli 2010, 23:05
hilarisch filmpje. was ooit op een gig waar zoontje van de bassist tijdens de break de tuners idd mooi had uitgelijnd, hij kwam er pas achter toen het te laat was ...:seriousf:


ben het overigens niet eens met mensen die beweren dat sound belangrijker is dan looks voor de grote meerderheid van gitaristen, meer nog, de meesten kunnen sound onmogelijk loskoppelen van looks al zullen ze dat never toegeven :)
het is ook maar net wat je mooi vind, het gitaargeluid dat ik het mooist vind komt dus niet uit mijn mooiste gitaar... Vind ik.
Evengoed kan iemand anders die gitaar ook het best vinden klinken en ook de mooiste vinden.
Maar ook dat iemand het geluid niks vind en de looks juist weer killer vind.

Murdock
17 juli 2010, 15:11
:seriousf:


het is ook maar net wat je mooi vind, het gitaargeluid dat ik het mooist vind komt dus niet uit mijn mooiste gitaar... Vind ik.
Evengoed kan iemand anders die gitaar ook het best vinden klinken en ook de mooiste vinden.
Maar ook dat iemand het geluid niks vind en de looks juist weer killer vind.

Ga ze er toch opzetten!!!

hugo
17 juli 2010, 19:08
Als je het toch niks vind moet je mij maar even PM-en, ik heb net eentje besteld maar had eigenlijk ook nog wel een Xl willen hebben.

Als het geluid het wel wint van de looks, veel plezier ermee!

geert1976
17 juli 2010, 21:00
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/002-110.jpg

Vandaag een Stratje gekocht met Bill Lawrence pick-ups, deze zien er "normaal" uit en klinken goed.

Volgens mij L 280 in neck en midden en L 298 in de brug, moet het nog even nakijken.

De elementen klinken naar mijn mening zeer goed, wel vintage, maar dat vind ik niet zo erg:ok: