PDA

View Full Version : Schatten op zolder



VerbekeD
12 juli 2010, 14:22
Dit weekend kwam mijn moeder met een doos bij ons langs waar nog enkele gitaareffecten in staken van toen de dieren nog praatten...
... een overblijfsel van mijn tienerjaren waarvan ik dacht dat deze al lang verschwunden waren.

Een aangename verrassing:
- Een Coron Phaser 50
- Een Ibanez Flanger FL9
- Een Ibanez Soundtank Classic metal

Natuurlijk onmiddellijk ingeplugd en beginnen testen.
Enkel de laatste blijkt soms te haperen bij het stompen.

De Flanger en Phaser klinken in ieder geval goed.
De Classic Metal' pedaal niet en al zeker niet in vergelijking met de 'Metal Muff' die ik laatst aanschafde.

Zijn deze effecten eigenlijk nog iets waard of is dit rommel die beter op het containerpark thuishoort.

Grz, D

Nocki
12 juli 2010, 14:40
Leuk spul joh!

Gewoon lekker verkopen. kan je best weer leuke prijzen voor krijgen hoor...
Die coron phaser heb ik ooit gehad en zou ik best weer willen hebben als je m wegdoet.
Om die reden durf ik ook even geen prijs te noemen want dat is niet netjes :)

belfrink
12 juli 2010, 15:39
Een oude FL9 is een gewild pedaal welke best nog wat op zou kunnen leveren ;)
Mocht je zelf een flanger willen gebruiken dan zou ik hem lekker op je eigen board prikken.

Dirk_Hendrik
12 juli 2010, 16:22
Coron.. wat de gek ervoor geeft. De 1 vind em te gek, de ander kijkt er niet eens voor om.
Classic Metal is nou ook weer niet zooo oud en verschrikkelijk veel verkocht. Ga uit van een 20 euro.
FL9 is de leukste uit het rijtje maar na de TS9 de meest verkochtte 9. Ga uit van een euro of 80.

VerbekeD
12 juli 2010, 18:24
Met 'waarde' bedoelde ik eigenlijk de kwaliteit.

Ik ben voorlopig niet van plan ze te verkopen, maar er eerder een beetje mee te experimenteren.

We zien wel welke sound ze brengen.

deftone82
16 juli 2010, 15:30
Met 'waarde' bedoelde ik eigenlijk de kwaliteit.


Aangezien ze van jou zijn geweest en ze nu nog steeds werken, lijk je mij een ideale positie om dat zelf te beoordelen?