PDA

View Full Version : Case voor strat + multi pedaal



Thijssie06
8 juli 2010, 16:06
Weten jullie misschien of er goede/lichte/niet al te grote/lompe koffers zijn waar mn strat in kan en waar ik ook mn boss me 70 in kwijt kan, die gator cases lijken wel groot genoeg bijv maar dat weet ik niet zeker.

Bij voorbaat dank peeps

edje kadetje
8 juli 2010, 16:26
Weten jullie misschien of er goede/lichte/niet al te grote/lompe koffers zijn waar mn strat in kan en waar ik ook mn boss me 70 in kwijt kan, die gator cases lijken wel groot genoeg bijv maar dat weet ik niet zeker.

Bij voorbaat dank peeps

bedoel je samen in één kist? Of apart?

Thijssie06
8 juli 2010, 16:28
Idd samen in een koffer

edje kadetje
8 juli 2010, 16:49
Idd samen in een koffer

zou inderdaad handig zijn.

Maar dan komen er nog kabels, stroomvoorziening, reservesnaren en de hele miemelse boel die we verder nog meeslepen. Ook allemaal in die ene kist?

Wordt lastig hoor.

Ik heb gitaar in koffer, grote weekend tas met alle zooi en m'n gt8 erin. Twee handen en klaar.

Gearjunkie
8 juli 2010, 16:54
Weten jullie misschien of er goede/lichte/niet al te grote/lompe koffers zijn waar mn strat in kan en waar ik ook mn boss me 70 in kwijt kan, die gator cases lijken wel groot genoeg bijv maar dat weet ik niet zeker.

Bij voorbaat dank peeps

Zoiets heet een busje... kan de hele handel van de band in.

Maar serieus, het is niet handig. Wordt te zwaar en lomp, vandaar dat die dingen naar mijn weten ook niet bestaan.