PDA

View Full Version : Even voorstellen dan maar...



Frijns
8 juli 2010, 16:00
Op mijn 36e toch maar eens begonnen met lessen. Ondertussen is het begin gemaakt met de eerste 3 lessen.
Nog veel te leren maar het is ontzettend leuk.

Mijn eerste set is een elektrische gitaar van het merk: Ibanez, type: S420 met een Line 6 Spyder IV 30 versterker.

muziekschuur
8 juli 2010, 16:40
Super combinatie om mee te beginnen. Ibanez'es zijn zeer goede gitaren. Van hun goedkope tot de allerduurste.
En moddeling is heel tof om allerlei versterkers te leren kennen.

Duhsjaak
9 juli 2010, 07:26
Hi
@Frijns
Hallo en hartelijk welkom
Moedig om op die leeftijd nog te proberen gitaar te leren spelen. De ervaring (open deur inderdaad) dat het om allerlei redenen lastiger is om die dingen te doen, die je spelenderwijs doet als je erg jong bent.
Ik stel voor: lekker weinig oefenen en lekker veel spelen en kloten. Dat houdt het leuk.
Als praktische dingen de voortgang in de weg zitten en je je gitaar (eigenlijk guitaar, spelling van voor 1956 - ja inderdaad, zo oud al) dreigt weg te leggen, geef mij dan effe een PMmetje. Klik dan op mijn naam in de kantlijn als je bent ingelogd. Dan kan ik je leren blues op de bluesgitaar te spelen. Beperkter, maar je kunt met minimale middelen heel veel plezier hebben. Daar gaat het toch om.
@Muziekschuur
Je MP3tjes klinken beeldschoon!!! Superschuurtje heb jij!
Met vriendleijke groet,
Gus Bobbe

lindstrom
13 juli 2010, 11:10
Welkom alhier :ok: