PDA

View Full Version : Joe Bonamassa



stratestic
6 juli 2010, 19:03
Wie kan mij helpen. Ik wil namelijk al een tijdje Joe Bonamassa een keer live zien.
Het probleem is alleen dat ik altijd te laat ben voor kaarten en de speellijst op zijn eigen internetsite onbetrouwbaar is.

Hoe weet iedereen dan dat hij in Nederland komt spelen?
Hij blijkt zowel in Carre in Amsterdam als in de Oosterpoort in Groningen te komen maar alles is al uitverkocht :(
Bovendien staat Northseajazz niet bij zijn speeldata maar hij komt wel aanstaand weekend (koop alleen geen kaartje van 80,- voor een concert).

Kijk ik nu verkeerd of is iedereen zo snel?

Tokaifan
6 juli 2010, 23:21
18 Juli speelt Joe op het Gent Jazz Festival.

AoDf
11 juli 2010, 13:03
Wie kan mij helpen. Ik wil namelijk al een tijdje Joe Bonamassa een keer live zien.
Het probleem is alleen dat ik altijd te laat ben voor kaarten en de speellijst op zijn eigen internetsite onbetrouwbaar is.

Hoe weet iedereen dan dat hij in Nederland komt spelen?
Hij blijkt zowel in Carre in Amsterdam als in de Oosterpoort in Groningen te komen maar alles is al uitverkocht :(
Bovendien staat Northseajazz niet bij zijn speeldata maar hij komt wel aanstaand weekend (koop alleen geen kaartje van 80,- voor een concert).

Kijk ik nu verkeerd of is iedereen zo snel?

Tip: Hou het Bonamassa forum een beetje in de gaten.

http://www.jbonamassa.com/forum/

Ik zit met 3 anderen ergens op de 3e, 4e of 5e rij, in het midden ergens, de stoelnummers weet ik nog niet. Er zit een man op dat forum die via zijn zoon (die bij Carre werkt) aan mooie plekken kan komen. Hij inventariseert via het forum wie er mee wil naar Carre en de rest wordt geregeld. Hoef je ook niet klaar te zitten om 10.00 uur voor de sites van ticketmaster en carre en dergelijke.

Tudo
26 juli 2010, 16:07
Misschien is het al bekend, maar in Breda is er een extra concert. Er zijn niet heel veel kaarten meer beschikbaar. :lp:
http://www.ticketmaster.nl/checkout/event.php?eventId=JO061110&tm_link=tm_homeA_f7

alfred
26 juli 2010, 20:13
Bedankt ! , heb 2 kaartjes :-)

stratestic
27 juli 2010, 10:14
Bedankt voor de tip!

Ik heb ook eindelijk een kaartje kunnen kopen :rockon:
Bovendien een super plaats in de zaal

I :lovelove: het forum