PDA

View Full Version : www.musicstore.com / www.musicstore.de



Rohzko
6 juli 2010, 17:07
Goedemiddag,

Ik heb gisteren iets na 17:00 een bestelling geplaatst op www.musicstore.com nadat een vriend me naar die site verwees.. Zag er allemaal netjes uit alleen kon natuurlijk niet betalen via iDeal dus heb ik, omdat ik geen creditcard heb, besteld onder rembours..

Nu wacht ik nog steeds op een bevestigingsmailtje.. wat ik wel meteen kreeg is een lijst met stuff die ik heb besteld en gegevens en een ordernummer, waaronder in erg kleine letters staat:


Note:
This is an automatically generated confirmation of your order.
After final review of your order by us you will receive an order confirmation via e-mail.
With this, the sales contract between you and the Company Music Store A. Sauer GmbH becomes valid.

As soon as your order is proceeded you will receive a personal order confirmation by our sales staff, orders via bank transfer in advance will receive the bank details together with that order confirmation.

Dit betekend, neem ik aan, dat er nog een mailtje mijn kant op komt?
Duurt dit altijd wat langer? Want ze beloven wel dat ze het in 1-2 dagen kunnen leveren.

Ook las ik een andere oudere thread:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119057

Ikzelf heb ook via www.musicstore.com besteld ipv www.musicstore.de
Is het toch dezelfde site? of is een ervan een scam..? Of zit ik gewoon iets te graag op m'n spulletjes te wachten? =p

Alvast bedankt!

almarvk
7 juli 2010, 09:39
Of zit ik gewoon iets te graag op m'n spulletjes te wachten? =p


Nou inderdaad! Gewoon rustig wachten, je spullen komen vanzelf. De order moet worden bekeken, of alles er is, en de order moet dan worden verwerkt. Oftewel; geduld is een schone zaak.

kenx
7 juli 2010, 11:07
Nou inderdaad! Gewoon rustig wachten, je spullen komen vanzelf. De order moet worden bekeken, of alles er is, en de order moet dan worden verwerkt. Oftewel; geduld is een schone zaak.

Inderdaad, alles komt in orde, ik heb ettelijke malen besteld bij musicstore, wat ik wel moet zeggen, is dat die 1-2 dagen makkelijk 3-4-5 dagen kunnen worden. Als je ze nu besteld hebt, heb je ze met véél geluk vrijdag, anders maandag, in weekends worden geen pakjes geleverd.

Eric van Esch
7 juli 2010, 11:34
Ik heb daar een paar keer besteld en betaald met creditcard en elke keer binnen 2 dagen in huis zonder problemen.

UnDefined
9 juli 2010, 10:23
Zeer goede/snelle levering!
Slechts 1x probleempje gehad wat zelf niet aan hun lag:
Ik bestelde Not Even Slinky's van Ernie Ball en de 24p en de 16 snaar zaten omgewisseld in de pakjes ;)
Gelukkig net op tijd gezien.