PDA

View Full Version : Een weloverwogen introductie



ZZ_Knopshend
5 juli 2010, 21:51
Hallo iedereen!
Bij deze een beknopte voorstelling van mijn persoon.
Mijn naam is Peter, mijn nationaliteit Belgisch, en ik heb recentelijk de gezegende leeftijd van 17 jaar bereikt.

Mijn helden op de gitaar zijn ongetwijfeld Mark Knopfler, Eric Clapton en Pete townshend alhoewel die laatste meer op persoonlijk vlak mijn 'idool' is.

Het is exact zes maanden geleden dat ik mijzelf een gitaar heb aangeschaft, een goedkoop akoestisch model van Hudson (die intussen al vervangen is door een duurdere Ibanez).
Het half jaar dat daarop volgde heb ik mijzelf opgesloten in mijn kamer met één doel: dat verrekte instrument onder de knie krijgen.
Inmiddels beschik ik over enige behendigheid in mijn vingers, (Mag ook wel na een gemiddelde van 3 uur repeteren per dag - een netjes bijgehouden statistiek overigens -)
maar een volleerd gitarist zou ik mijzelf allerminst durven noemen.

Wat ik ondertussen wel van mezelf kan zeggen is dat ik enorm gepassioneerd ben door het gitaar spelen, een passie die gerust een lichte obsessie genoemd mag worden.
Daarom ook dat ik het wat serieuzer wil gaan aanpakken, mijn registratie op dit bevallige forum is daar een gevolg van.

Door mijn enorm beperkte hoeveelheid aan zowel gitaar- als levenservaring zal mijn bijdrage aan dit forum voornamelijk beperkt worden tot het stellen van vragen ipv het geven van antwoorden.

Gegroet!

deefke666
5 juli 2010, 22:05
hey welkom hier,
ik hoop dat je een plezierige tijd tegemoet gaat....

grtz d

DGB
6 juli 2010, 00:47
heey welkom en practice makes perfect dus lekker zo door blijven gaan :ok:

Harry
6 juli 2010, 10:23
welkom! Ik weet niet of je de website Wolfgangs Vault kent, maar daar staat een geweldig live concert van Pete Townsend op. Echt genieten!