PDA

View Full Version : Epiphone SG vs. Jim Harley Stratocaster Vintage



jurrian-93
5 juli 2010, 21:44
Hallo allemaal.
Ik heb mijn gitaar (Epi SG Tony Iommi) te ruil aangeboden en ik heb deze aanbieding gekregen:
een Jim Harley Stratocaster Vintage met 3 83 fender strat single coils. Deze zijn er later ingezet. Weet iemand iets over strats van Jim Harley? Zijn dat een beetje goede gitaren, want ik heb namelijk nog nooit wat van dat merk gehoord. En de 83 fender strat single - coils? Goede combi met deze gitaar?
Doe ik er goed aan om deze gitaar met de mijne te ruilen (aangezien ik van humbuckers af wil zien)?

groeten!

arcane
6 juli 2010, 01:39
Hallo allemaal.
Ik heb mijn gitaar (Epi SG Tony Iommi) te ruil aangeboden en ik heb deze aanbieding gekregen:
een Jim Harley Stratocaster Vintage met 3 83 fender strat single coils. Deze zijn er later ingezet. Weet iemand iets over strats van Jim Harley? Zijn dat een beetje goede gitaren, want ik heb namelijk nog nooit wat van dat merk gehoord. En de 83 fender strat single - coils? Goede combi met deze gitaar?
Doe ik er goed aan om deze gitaar met de mijne te ruilen (aangezien ik van humbuckers af wil zien)?

groeten!

Hier bij Vriese in Doetinchem is dat echt het budget merk, volgens mij kosten die dingen iets meer dan 100 euro meen ik.

Ik zou je epi er niet voor inruilen, maar dat is mijn mening.

svengibson
6 juli 2010, 11:08
heb gisteren mail van juriaan gekregen met de vraag of hij zijn SG met mijn strat kon ruilen (die witte met die noiseless PU's) wil je dat nou nog als je je nu met aleemaal andere dingen bezighoudt?:???::???:

als je nog interesse heb mail me dan ff want ik heb net een andere reactie gehad;)

Hendriks
6 juli 2010, 11:12
heb gisteren mail van juriaan gekregen met de vraag of hij zijn SG met mijn strat kon ruilen (die witte met die noiseless PU's) wil je dat nou nog als je je nu met aleemaal andere dingen bezighoudt?:???::???:

als je nog interesse heb mail me dan ff want ik heb net een andere reactie gehad;)

Regel dat even per PM.

jurrian-93
6 juli 2010, 11:28
Ik zie denk ik toch maar af van die Jim Harley. Dat lijkt me idd niet zo heel veel.. Ik ga toch maar eens die zelfbouw proberen!

svengibson
6 juli 2010, 11:30
;)

+ 10 tekens

almarvk
6 juli 2010, 11:42
Dit is nu je tweede ruiltopic. Ik heb geen zin om berispingen uit te delen, maar lees de forumregels aub goed door!